کد خبر : 61860
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱

فرمانده انتظامی گیلان:

کشف انبار احتکار لوازم پزشکی و بهداشتی ۵۰ میلیارد ریالی در رشت

کشف انبار احتکار لوازم پزشکی و بهداشتی ۵۰ میلیارد ریالی در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۹۱۴ هزار عدد لوازم پزشکی و بهداشتی احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از یک انبار در شهرستان رشت خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزالله ملکی با بیان اینکه گسترش انتقال و قاچاق کالا اثرات سو و منفی بر تولید داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه را برهم می‌زند، اظهار کرد: مبارزه با محتکران یکی از اهداف پلیس در راستای تأمین امنیت پایدار در جامعه است‌.

 وی با اشاره کشف انبار احتکار اقلام پزشکی و بهداشتی افزود: در پی دریافت خبر احتکار لوازم پزشکی و بهداشتی در یک انبار بزرگ در شهرستان رشت پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته کارآگاهان پلیس آگاهی استان و محرز شدن صحت موضوع، محل احتکار این لوازم را در حاشیه شهر رشت شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی به محل موردنظر اعزام شدند، گفت: ۹۱۴ هزار و ۹۷۳ عدد لوازم پزشکی و بهداشتی احتکاری شامل تجهیزات دندانپزشکی، دستگاه فشارخون و قند، سرنگ و آمپول، ژل‌های سونوگرافی، ویلچر، سرم، الکل و مواد ضدعفونی‌کننده، بالش طبی، پد الکلی، لباس ‌پزشکی، گاز استریل، ترازوی دیجیتال، آب‌مقطر، نخ جراحی و سرسوزن از محل موردنظر کشف کردند.

وی با اشاره به ارزش کالاهای کشف‌شده، بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف‌شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

ملکی با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس با کسانی که بخواهند با احتکار کالا در بازار اختلال ایجاد کنند از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار