کد خبر : 54026
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲

نماینده مردم رشت در مجلس:

کشور با ضعف مدیریت مواجه است/اقتصاد اولویت اول مجلس یازدهم

کشور با ضعف مدیریت مواجه است/اقتصاد اولویت اول مجلس یازدهم

نماینده مردم رشت در مجلس کنترل بازار و تقویت تولید را از موضوعاتی دانست که باید به صورت جدی صورت بگیرد و گفت: ضعف مدیریت یکی از موضوعات مهمی است که کشور با آن دست و پنجه نرم می کند لذا ساماندهی، برنامه‌ریزی و کنترل بازار باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش گیلانستان، سید علی آقازاده امروز با اشاره به نابسامانی‌ها و تحولات اخیر بازار و گرانی‌ها اظهار کرد: مجلس نسبت به تحولات اخیر بازار و گرانی‌هایی که منجر به جهش قیمت‌ها در بازار شده، اقداماتی را در دستور کار قرار داده و رایزنی‌های فشرده‌ای را با دولت و مسؤولین مربوطه انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه مجلس طرح‌هایی برای ثبات بازار و جلوگیری از جهش قیمت‌ها دارد، افزود: آنچه که مربوط به حوزه کاری نمایندگان در کنترل و کاهش قیمت بازار، نظارت و تاکید بر تعزیرات و مسؤولین اجرایی و همچنین تامین کالاهای اساسی می باشد، به صورت جدی پیگیری می‌کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات دولت و پیشنهادات مجلس برای جلوگیری از جهش قیمت‌ها و گرانی‌ها تصریح کرد: تحولات اخیر بازار، مردم را گله‌مند کرده و این، گله مندی به حقی است چرا که مشکلات زیادی با افزایش قیمت‌ها روی سفره مردم ایجاد شده لذا تلاش می‌کنیم تا با انجام برنامه‌های مختلف برای کاهش مشکلات،  بیش از این شرمنده مردم نباشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بخشی از مشکلات موجود در بازار را مربوط به سال‌های گذشته، عدم ساماندهی و برنامه ریزی در اقتصاد عنوان کرد و گفت: وجود افراد سودجو و منفعت طلب از یک طرف  و سوء‌مدیریت و فقدان نظارت از طرف دیگر در مقاطع مختلف، منجر به افزایش و جهش گرانی‌ها در کشور شده که این موارد به ضعف ها، سوء‌مدیریت‌ها برمی‌گردد.

آقازاده کنترل بازار و تقویت تولید را از موضوعاتی دانست که باید به صورت جدی صورت بگیرد، افزود: ضعف مدیریت یکی از موضوعات مهمی است که کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کند لذا ساماندهی، برنامه‌ریزی و کنترل بازار باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به بزرگواری مردم و همراهی آنها در دفاع از ارزش‌ها و انقلاب با وجود مشکلات اقتصادی بیان کرد: مردم در هر شرایطی از ارزش‌ها و انقلاب خود دفاع کردند و با وجود شیطنت‌های دشمن، مردم همواره سربلند بیرون آمده و در صحنه‌های مختلف همراهی و بصیرت خود را نشان دادند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه مسؤولین و دست‌اندرکاران اقتصادی کشور در مواجه با بصیرت و همراهی همیشه ملت این است که نارضایتی و نگرانی مردم را کاهش دهند، بیان کرد: مسؤولین باید کاری کنند تا مردم را ناراضی و ناراحت نکنند، لذا مجلس یازدهم به صورت اجرایی وارد میدان شده تا با راه‌های مختلفی از جمله تعامل، تذکر و طرح های تخصصی مجلس،  مشکلات اقتصادی را کاهش دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی وظیفه اصلی مجلس را نظارت و قانون‌گذاری عنوان کرد و افزود: وظیفه مجلس قانونگذاری می باشد، اگر جایی ببینیم که کار به صورت اصولی انجام نگیرد و منافع و معیشت مردم در خطر باشد مجلس بی تفاوت نخواهد بود.

 آقازاده اقتصاد را اولویت مجلس عنوان کرد و افزود: اقتصاد جامعه در رأس فعالیت‌های مجلس وجود دارد تا مشکلات مردم کاهش یابد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار