کد خبر : 63638
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399- 58: 11

رئیس جمعیت هلال‌احمر آستارا:

کنارگذر غربی ناایمن آستارا باز هم جان گرفت

کنارگذر غربی ناایمن آستارا باز هم جان گرفت

در پی تصادف مرگبار کنارگذر غربی آستارا که بین پژو ۴۰۵ و تریلی رخ داد، یک جوان جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.

به گزارش گیلانستان، حسین خورشیدی، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان مرزی بندر آستارا در تشریح جزئیات تصادف مرگبار شب گذشته در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی تماس های مردمی و اطلاع رسانی در خصوص وقوع یک فقره تصادف در کمربندی آستارا، نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان حدود ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه تریلی در کنارگذر سردار سلیمانی آستارا با هم برخورد کردند، ادامه داد: تصادف فوق منجر به فوت یک جوان و مصدومیت سه نفر شد.

خورشیدی محل دقیق این حادثه را حد فاصل پمپ بنزین حسینی عنوان کرد و افزود: مصدومان این حادثه با آمبولانس هلال‌احمر و اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل‌شدند.

وی با اشاره به اینکه عملیات رها سازی ساعت ۱ و ۲۰ دقیقه بامداد به اتمام رسید، اضافه کرد: علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

به گزارش ایسنا، از هشت کیلومتر کمربندی غربی آستارا که در مسیر جاده پرتردد و ترانزیتی رشت (مرکز استان گیلان) به استان اردبیل واقع شده است، حدود پنج و نیم کیلومتر تاکنون تعریض و چهاربانده نشده و فاقد روشنایی است و همه ساله شاهد به وقوع پیوستن تصادفات مرگبار و جان باختن هموطنان در این مسیر هستیم.

با توجه اینکه کلیه کامیون های متردد در مسیر شمال به شمال غرب کشور از این جاده عبور می کنند، مسیر فوق در بسیاری از روزهای سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروز و تابستان با حجم بالای ترافیک مواجه می شود.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار