کد خبر : 93208
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402- 11: 11

آیا مسئولان خبر دارند؟!

کوه‌خواران به ارتفاعات املش هم رسیدند/ تبدیل باغات چای به ویلاهای لاکچری!+ تصاویر

کوه‌خواران به ارتفاعات املش هم رسیدند/ تبدیل باغات چای به ویلاهای لاکچری!+ تصاویر

عوامل تخریب این ده هکتار باغ چای در روستای بیل لنگه املش حتی انشعابات آب، برق و گاز هم برای ویلاسازی دریافت کرده اند!

به گزارش گیلانستان، جریانی مشکوک و سازمان یافته، بدون ترس از قانون و شاید با اتکاء به رانت اداری، حدود ۱۰ هکتار از باغهای چای روستای بیل لنگه شهرستان املش را تخریب کرده و درصدد است ویلا سازی و تفرج خواهی را جایگزین تولید محصولات کشاورزی کند!

براستی متولی برخورد با این بلای خانمان سوز کیست؟ آیا صرفا می توان دست روی دست گذاشت و برخورد را از دستگاه قضایی انتظار کشید؟ مسببان این پدیده مذموم در پیکره  دستگاه‌های اداری چه کسانی هستند؟ آیا فساد اداری در بخش زمین خواری در شهرستان املش سازمان یافته شده؟

گزارشها حاکی است عوامل تخریب این ده هکتار باغ چای در روستای بیل لنگه املش حتی انشعابات آب، برق و گاز هم برای ویلاسازی دریافت کرده اند!

برای صدور مجوزهای تغییر کاربری و تبدیل اراضی کشاورزی به بناهای تفریحی، فرد اقدام کننده حتما باید از اداراتی چون شرکت گاز، اداره ی آب ، مخابرات، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، دهیاری، شورای اسلامی روستا و در نهایت فرمانداری به عنوان متصدی شورای تامین شهرستان مجوز بگیرد. چراکه تخلفی با چنین ابعاد حتما پای فرمانداری را به میان می کشد. پس چرا اتفاقی در این باره نیفتاده؟ آیا مسئولان امر اطلاعی از این تخلف گسترده ندارند یا کاسه ای زیر نیم کاسه است.

امیدواریم مسئولان ارشد استانی در این زمینه ورود کرده و به داد معدود مسئولانی که مقابل اژدهای رانت و فساد یک تنه ایستادگی می کنند، برسند!

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار