کد خبر : 78289
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401- 50: 12

در سایه عدم نظارت مسئولان؛

گلایه مردم از نبود “مرغ” در فروشگاه‌های گیلان/ هم گران هم نایاب!

گلایه مردم از نبود “مرغ” در فروشگاه‌های گیلان/ هم گران هم نایاب!

بی شک علت اصلی این نبود مرغ، عدم نظارت صحیح مسئولان بر بازار می باشد زیرا توزیع عادلانه مرغ در فروشگاه ها نقش بسزایی در آرامش بازار و جو روانی مردم دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی گیلانستان، پس‌ از تک نرخی شدن قیمت ارز و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در کشور از صبح امروز اخباری پیرامون نایاب شدن مرغ در فروشگاه های استان گیلان به دلیل اعلام افزایش قیمت جدید به گوش رسید و پیگیری‌های گیلانستان از شهرهای مختلف استان نیز حاکی از همین امر بود.

بی شک علت اصلی این نبود مرغ ، عدم نظارت صحیح مسئولان بر بازار می باشد زیرا توزیع عادلانه مرغ در فروشگاه ها نقش بسزایی در آرامش بازار و جو روانی مردم دارد.

بر همین اساس یک مرغ فروش گیلانی در گفتگو با گیلانستان ضمن گلایه از این وضعیت بازار اظهار کرد: اگر مسئولان مربوطه بر قیمت های خرید و فروش مرغ کنترل بیشتری داشته باشند، دست سودجویان از این التهاب بازار کوتاه می شود.

وی همچنین با بیان اینکه ما دیگر توان خرید مرغ با قیمت های جدید و عرضه به مردم را نداریم خاطرنشان کرد: به طور مثال اگر تا دیروز با ۱۵ میلیون تومان می توانستیم ۵۰۰ کیلوگرم مرغ خریداری کرده و به مردم بفروشیم، ولی امروز باید ۲۷ میلیون تومان داشته باشیم تا همان ۵۰۰ کیلو مرغ را بخریم و این در توان ما نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار