کد خبر : 65316
تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1400- 47: 14

عباس مؤید خبرداد؛

گلزار شهدای رشت آماده برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم شب‌های قدر

گلزار شهدای رشت آماده برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم شب‌های قدر

عضو هیئت‌امنا گلزار شهدای رشت از برگزاری مراسم شب‌های احیا در گلزار شهدای رشت خبر داد و گفت: این مراسم در شب‌های ۱۹، ۲۰ و ۲۱ ماه رمضان از ساعت ۲۳ الی یک بامداد و با رعایت کامل پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، عباس مؤید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه مراسم شب‌های احیا در گلزار شهدای این شهر با بهترین آمادگی لازم برگزار می‌شود، اظهار کرد: به‌منظور برگزاری مراسم شب‌های احیا، تمامی تمهیدات در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گلزار شهدای رشت انجام‌شده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری مراسم شب‌های احیا در گلزار شهدای رشت، گفت: مراسم شب‌های احیا از ساعت ۲۳ الی یک بامداد در جوار با حضور عاشقان اهل‌بیت و در جوار ملکوتی شهدای گرانقدر دفاع مقدس، مدافعان حرم و انقلاب اسلامی در گلزار برگزار شده ولی به دلیل محدودیت زمان دعای جوشن کبیر امسال احتمالا خوانده نمی‌شود.

عضو هیئت‌امنا گلزار شهدای رشت رعایت پروتکل بهداشتی در برگزاری مراسمات مذهبی را یک اصل بسیار مهم دانست و بیان کرد: در ورودی گلزار شهدای رشت به‌اندازه توان به مردم ماسک داده می‌شود و تمامی محیط این مکان مقدس ضدعفونی شده و مردم می‌توانند در صحن و محیط باز گلزار به احیا شب‌های قدر خود بپردازند.

مؤید با درخواست از مردم در خصوص به همراه داشتن قرآن در مراسم شب‌های احیا افزود: از همه مردم مؤمن رشت تقاضا دارم برای رعایت نکات بهداشتی با خود قرآن، مهر و سجاده همراه داشته باشند.

وی همچنین به دیگر مراسمات برگزار شده در گلزار شهدای رشت اشاره کرد و گفت: از نخستین روز ماه رمضان مراسم جزء خوانی قرآن در مسجد امام خامنه‌ای گلزار شهدا برگزار شده و تا آخر ماه رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار