کد خبر : 90640
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

عضو شورای اسلامی شهر رشت:

یک استان به خاطر زباله در حال نابودی است/ انتقاد از وضعیت نامناسب پیاده روهای شهر رشت

یک استان به خاطر زباله در حال نابودی است/ انتقاد از وضعیت نامناسب پیاده روهای شهر رشت

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه یک استان به خاطر زباله در حال نابودی است، گفت: گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص تفکیک زباله ارائه نشده و منتظر ارائه گزارش عملکرد هستیم.

به گزارش گیلانستان، هادی رمضانی ظهر شنبه در هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت، اظهار کرد: مسئله پسماند چالش اصلی رشت است که باید به آن پرداخته شود.

 

وی با بیان اینکه یک استان بخاطر زباله در حال نابود شدن است، افزود: گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص تفکیک زباله ارائه نشده و منتظر ارائه گزارش عملکرد در این بخش هستیم.

 

عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از وضعیت نامناسب پیاده راه‌های این شهر، بیان کرد: بیشتر پیاده راه‌ها و مسیرها چاله و چوله است و وضعیت مناسبی ندارد.

 

رمضانی خواستار تعیین تکلیف تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری شد و اضافه کرد: فصل بهار و تابستان فرصت مناسبی برای اجرای طرح‌های زیباسازی شهری است.

 

وی ادامه داد: جلوه رشت از منظر زیباسازی شهری باید تغییر کند.

 

تاکید بر اجرای کار عمرانی در فصل گرما

 

«مسعود عباس نژاد» عضو دیگر شورای اسلامی رشت در این نشست اظهار کرد: شهروندان مشکلات و چالش‌های شهری را به سامانه ۱۳۷ گزارش دهند تا بر اساس آن رسیدگی به مشکلات اولویت بندی شود.

 

وی با تاکید بر لزوم ارائه گزارش سامانه ۱۳۷ شهرداری، افزود: آمارها و تماس‌های دریافتی از ۱۳۷ باید به صورت شفاف گزارش داده شود.

 

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه پیاده راه فرهنگی رشت نماد و شاخص برای این شهر است، گفت: در ترمیم و اجرای عملیات عمرانی پیاده راه فرهنگی رشت بی سلیقگی صورت گرفته است.

 

عباس نژاد با تاکید بر اجرای کار عمرانی در فصل گرما، بیان کرد: فصول بهار و تابستان فرصت مناسبی برای اجرای کارهای فنری شهری است و این فرصت نباید از دست برود.

 

وی با تاکید بر تسریع در روند صدور حکم شهردار رشت، افزود: حضور شهردار روند کارها و پیگیری مصوبات شورا را سرعت می بخشد.

 

عضو شورای اسلامی رشت از تولید ۱۵۰۰ تن آسفالت در این شهر خبر داد و بیان کرد: با ریل گذاری که شورا در ۲۰ ماه انجام داده آمادگی اجرای ۵ پل در رشت وجود دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار