کد خبر : 64433
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

دبیر ستاد انتخابات گیلان:

۱۲۶۵ نفر برای عضویت در شورای اسلامی روستاهای گیلان ثبت نام کردند

۱۲۶۵ نفر برای عضویت در شورای اسلامی روستاهای گیلان ثبت نام کردند

دبیر ستاد انتخابات گیلان گفت: ۱۲۶۵ داوطلب در دو روز گذشته برای عضویت در شورای اسلامی روستاهای گیلان ثبت نام کردند.

به گزارش گیلانستان، مجید هاشم‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دومین روز از ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستاهای استان گیلان ۸۰۵ نفر ثبت نام کردند.

دبیر ستاد انتخابات گیلان ابراز داشت: جمع کل ثبت نام‌شدگان در طول دو روز گذشته هزار و ۲۶۵ نفر است که هزار و ۱۶۹ نفر آن‌ها از آقایان با ۹۲ درصد و ۹۶ نفر از بانوان با ۸ درصد ثبت نام‌شدگان هستند.

وی گفت: ۵۱ درصد از ثبت نام‌کنندگان به شکل غیرحضوری و ۴۹ درصد حضوری ثبت نام کردند؛ شیوه‌های ثبت نام به ۴ روش شامل ۳ شیوه غیرحضوری و یک شیوه حضوری بوده که همان مراجعه به بخشداری‌های ۴۴گانه استان گیلان است.

 مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان خاطرنشان کرد: توصیه ما به داوطلبان این است که از موکول کردن ثبت نام به ساعات پایانی پرهیز کنند.
وی افزود: سوابق برگزاری انتخابات در ادوار گذشته حاکی از این است که گاها ثبت نام در روزهای پایانی با مراجعه ۷ الی ۸ هزار نفری مواجه است که این امر باعث ایجاد مشکل می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان گیلان تصریح کرد: همچنین اگر مدارک ثبت نامی داوطلبان نیز ناقص باشد در روز پایانی فرصت قانونی برای رفع نقص وجود ندارد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار