کد خبر : 65157
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان:

۲ عکاس نوجوان گیلانی شایسته تقدیر پنجمین مهرواره عکس شدند

۲ عکاس نوجوان گیلانی شایسته تقدیر پنجمین مهرواره عکس شدند

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: آثار دو عکاس نوجوان گیلانی در پنجمین مهرواره عکاسی فصل زمستان این نهاد شایسته تقدیر شدند.

به گزارش گیلانستان، اسفندیار ضیایی با اشاره به برگزاری پنجمین مهرواره عکس فصل زمستان کانون پرورش فکری، اظهار کرد: اثر «رقیه بخشی‌زاده» و «ملیسا بیگدلی»، به ترتیب اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون لشت نشاء و لاهیجان استان گیلان «شایسته تقدیر» شدند.

وی افزود: این مهرواره با هدف به تصویر کشیدن زیبایی‌های فصل زمستان در شهر یا روستا و موضوع مادر طراحی و اعلام شده بود و اعضا و مربیان می‌توانند با نگاهی دقیق به طبیعت و جغرافیای بومی و محلی و توجه به جایگاه والای مادر، در این فراخوان هنری شرکت داشتند.

ضیایی در ادامه با بیان اینکه هزار و ۷۱۳ اثر به دبیرخانه این دوره از مهرواره ارسال شده بود، اضافه کرد: در میان ۸۰ اثر راه یافته به مرحله پایانی، ۱۲ اثر به عنوان برگزیده و ۲۰ اثر نیز شایسته تقدیر شدند.

وی ادامه داد: جاوید تفضلی و سعید عامری هر دو عکاس و سمیرا صحرانورد، کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون نیز داوری این رویداد هنری را برعهده داشتند.

ضیایی اضافه کرد: عد از بررسی‌های انجام شده و در نظر گرفتن شاخص‌های تعیین شده، اثر «رقیه بخشی‌زاده» عضو مرکز فرهنگی هنری کانون لشت نشاء در گروه سنی ۱۲+ و «ملیسا بیگدلی» از کانون پرورش فکری لاهیجان گروه سنی ۱۹ تا ۲۲ سال شایسته تقدیر این مهرواره شدند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار