کد خبر : 69331
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1400- 56: 17

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان:

۵ هزار کارمند بانک‌های گیلان واکسینه شدند

۵ هزار کارمند بانک‌های گیلان واکسینه شدند

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم شناسایی جامعه هدف در انجام عمل واکسیناسیون گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون پنج هزار نفر از کارمندان بانک‌های استان واکسینه شدند.

به گزارش گیلانستان، رضا رنجبر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان بسیج کارمندان در طول ایام کرونا همواره در کنار مردم بوده است، اظهار کرد: بعد از شیوع موج پنجم کرونا در کشور مدیران بانک‌ها در گیلان جلسه‌ای را با فرمانده سپاه قدس گیلان برگزار کرده و در آن جلسه مقرر شد با توجه به اینکه کارمندان بانک جزو مشاغل پرخطر محسوب می‌شوند، مراحل واکسیناسیون آنان با محوریت سازمان بسیج کارمندان انجام شود.

وی با اشاره به ادامه‌دار بودن روند واکسیناسیون در گیلان گفت: در همان جلسه هماهنگی‌های لازم با معاون بهداشتی سپاه قدس گیلان انجام و مقرر شد تا واکسیناسیون کارمندان بانک‌های استان در سالن ورزشی بانک صادرات با توجه به امکانات موجود انجام شود.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم شناسایی جامعه هدف در انجام عمل واکسیناسیون بیان کرد: در جلسه با یازده مدیرعامل بانک استان که سپاه قدس در آن پایگاه داشته است برگزار شد و در همان جلسه یک جامعه هدف پنج الی ۶ هزارنفری را شناسایی کردیم.

رنجبر با بیان اینکه سپاه پاسداران در تمامی بحران‌ها در کنار مردم بوده است، تصریح کرد: بعد از شناسایی جامعه هدف در بانک‌های گیلان مقرر شد روزانه و بر اساس سهمیه اختصاص داده‌شده، کارمندان بانک‌های استان واکسینه شوند هرچند در برخی مواقع با کمبود واکسن مواجه شدیم که سریعاً برطرف شد.

وی از واکسیناسیون شدن پنج هزار نفر از کارمندان بانک‌های گیلان خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون پنج هزار نفر از کارمندان بانک‌های استان واکسینه شدن و در صورت اختصاص سهمیه واکسن تا فردا مابقی افراد هم واکسینه می‌شوند.

به گفته رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان تاکنون علاوه بر کارمندان بانک‌های استان، یک‌هزار نفر از پرسنل صداوسیما و بیش از ۱۵۰ نفر از کارمندان بیمه سلامت در گیلان واکسینه شدند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار