کد خبر : 89539
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردین 1402- 04: 19

مدیرکل صمت گیلان:

۷۰ اکیپ نظارت بر بازار رمضان گیلان را انجام می دهند/ اعلام نرخ اقلام پرمصرف

۷۰ اکیپ نظارت بر بازار رمضان گیلان را انجام می دهند/ اعلام نرخ اقلام پرمصرف

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه حدود ۷۰ اکیپ نظارتی رصد و پایش بازار را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: ۴۰ اکیپ در مرکز استان و ۳۰ اکیپ در شهرستان ها در دو شیفت صبح و عصر نظارت بر بازار را انجام می دهند.

به گزارش گیلانستان، تیمور پورحیدری در گفت وگو با ایسنا، از اعلام قیمت اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد تنظیم بازار، کمیسیون نظارت استان ها و شهرستان ها موظف هستند که اقلام پرمصرف ماه رمضان را نرخ گذاری کنند.

 

وی با بیان اینکه در استان گیلان با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه این نرخ گذاری ها انجام شده است، افزود: هر کیلو زولبیا و بامیه ممتاز ۱۰۰ هزار تومان، درجه یک ۹۰ هزار تومان و درجه دو ۸۰ هزار تومان و هر کیلو آش ممتاز ۱۰۰ هزار تومان، درجه یک ۹۰ هزار تومان و درجه دو ۸۰ هزار تومان است.

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان، هر کیلو حلیم ممتاز را ۸۰ هزار تومان دانست و بیان کرد: هر کیلو مرغ منجمد ۴۵ هزار تومان و هر کیلو گوشت منجمد ۱۵۰ هزار تومان نرخ گذاری شده است.

 

پورحیدری هر کیلو شکر بسته بندی را ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلو شکر فله را ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و متذکر شد: هر کیلو برنج هندی نیز ۳۵ هزار تومان و هر کیلو خرمای مضافتی بین ۹۵ تا ۱۰۰ هزار تومان قابل عرضه است.

 

وی از همشهریان خواست در صورت مشاهده نرخ های متفاوت حتما با سامانه ۱۲۴ در تماس باشند و اضافه کرد: این سامانه شبانه روزی فعال است و حتما به شکایات رسیدگی می شود.

 

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه حدود ۷۰ اکیپ نظارتی رصد و پایش بازار را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: ۴۰ اکیپ در مرکز استان و ۳۰ اکیپ در شهرستان ها در دو شیفت صبح و عصر نظارت بر بازار را انجام می دهند و هیچگونه نگرانی درباره کمبود کالاهای پرمصرف نداریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار