کد خبر : 87496
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 بهمن 1401- 08: 19

لزوم تبلیغات گسترده و وسیع برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه

لزوم تبلیغات گسترده و وسیع برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه

حجت‌الاسلام حجازی هدف از برگزاری اجلاسیه نماز در شهرستان را تبلیغات، توسعه و ترویج نماز دانست تا نام نماز بر سر زبان ها باشد و گفت: باید تبلیغات گسترده و وسیع انجام داد تا بر اثر سهل انگاری ها نماز فراموش نشود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سید ابوطالب حجازی-رییس ستاد اقامه نماز گیلان – ظهر امروز(یکشنبه، ۲۳بهمن) در اجلاسیه نماز رضوانشهر با تاکید بر ترویج فرهنگ نماز در مدارس از سوی مدیران و معلمین اظهار کرد: مدیران و معلمین مدارس باید الگوی عملی برای دانش آموزان باشند و آنها را به نماز دعوت کنند.

 

 

 

وی با اشاره به آیین نامه دولت در خصوص رعایت زمان نماز اول وقت در ادارات افزود: مدیران و کارکنان در ادارات نسبت به رعایت زمان ۲۰ دقیقه نماز اول وقت توجه ویژه داشته باشند.

 

 

 

رییس ستاد اقامه نماز گیلان گفت: مسئولین برای ترویج فرهنگ نورانی اقامه نماز در نماز جمعه و جماعات حضور داشته باشند.

 

 

 

حجت الاسلام حجازی هدف از برگزاری اجلاسیه نماز در شهرستان را تبلیغات، توسعه و ترویج نماز دانست تا نام نماز بر سر زبان ها باشد تصریح کرد: باید تبلیغات گسترده و وسیع انجام داد تا بر اثر سهل انگاری ها نماز فراموش نشود.

 

 

 

در ادامه حجت الاسلام محمد مهدی نژاد فومنی – امام جمعه شهرستان رضوانشهر- نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت نماز، نقش آموزش و پرورش را در ترویج و تبلیغ فرهنگ نورانی نماز مهم دانسته و تاکید کرد: در این راستا آموزش و پرورش شهرستان در مدارس نسبت به برنامه ریزی و برپایی نماز جماعت اقدام کند.

 

 

 

وی افزود: همچنین مسئولان در جلسات فرهنگی شهرستانی از دانش آموزان به منظور آشنایی با مسائل و موضوعات فرهنگی دعوت بعمل آورند.

 

 

 

حجت الاسلام یگانه -امام جمعه بخش پره سر – نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه مدیران ادارات و مدارس شهرستان باید نسبت به ایجاد زمینه اقامه نماز متناسب با مقتضای آن مکان داشته باشند، خاطرنشان کرد: فضای نمازخانه و مسجد از نظر کیفیت نباید ضعیف تر از خانه ها باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار