کد خبر : 76419
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400- 53: 11

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت:

برگزاری مردم محور جشن نیکوکاری در سطح شهرستان رشت

برگزاری مردم محور جشن نیکوکاری در سطح شهرستان رشت

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت با اشاره به فرا رسیدن زمان برگزاری جشن سالیانه نیکوکاری از آمادگی دست‌ اندر‌کاران و دستگاه‌های متولی برای برگزاری مردم محور و باشکوه این جشن در سطح شهرستان رشت و پیش بینی تمهیدات لازم در این باره خبر داد.

به گزارش گیلانستان، عبدالله عموزاد در جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری شهرستان رشت، با بیان این مطلب که مشارکت دادن محرومان و نیازمندان در شادی جشن سال نو‌ از جمله کارهای پسندیده است، گفت: در جهت برگزاری هر چه با شکوه تر جشن نیکوکاری پیش رو و با هدف پوشش گسترده تر نیازمندان شهرستان رشت، از ظرفیت گروه‌های جهادی و دهیاری ها استفاده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با مشارکت بخشداری‌ها، پایگاه های جمع آوری کمک های‌ مردمی بصورت همزمان در سطح شهرستان بر پا و آماده دریافت هدایا مردم خواهند بود.

عموزاد با اشاره به استفاده از ظرفیت‌ دهیاری ها در زمینه شناسائی خیرین و نیازمندان در سطح روستاها، گفت: مشارکت بخشداری ها و دهیاری ها در این جشن، زمینه ساز نقش آفرینی فراگیر و پرشور طیف وسیعی از مردم در این امر خدا پسندانه خواهد بود.

وی افزود: همه باید با همکاری یکدیگر در مسیر ترویج فرهنگ انفاق و احسان در سطح شهرستان گام برداشته و مشارکت قابل توجه ای در جشن نیکوکاری امسال داشته باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت در پایان خواستار نظارت کامل دستگاه های متولی بر روند فعالیت و احراز صلاحیت افرادی که مبادرت به جمع آوری هدایای مردمی می نمایند، شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار