کد خبر : 107116
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403- 07: 18

تصویب طرح مدیریت یکپارچه‌سازی شهری برای حل نیازمندی های شهروندان ضروری است

تصویب طرح مدیریت یکپارچه‌سازی شهری برای حل نیازمندی های شهروندان ضروری است

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با تأکید بر لزوم تصویب طرح مدیریت یکپارچه سازی شهری گفت: طرح مدیریت یکپارچه سازی شهری را از نیازمندی های مدیریت شهری است که در صورت تصویب این طرح از سوی مجلس تمام نیازهای شهروندان توسط شهرداری پیگیری می شود.

به گزارش گیلانستان، خداداد قنبرزاده مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان امروز در مراسم معارفه شهردار جدید املش در کانون معصومیه این شهر با اشاره به اینکه در استان گیلان ۵۶ شهرداری وجود دارد،اظهار کرد: تاکید استاندار گیلان در همایش اخیر با شهرداران استان ،مدیریت پسماند و اهتمام ویژه به رعایت حریم۶۰ متری سواحل است.

وی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی زباله سراوان رشت افزود:در سفر اول رئیس جمهور ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی سراوان اختصاص یافت.

قنبرزاده از پیشرفت ۸۴ درصدی طرح ساماندهی زباله های سراوان رشت خبر داد و گفت: برای تکمیل این طرح در دیدار عباسی استاندار گیلان با رئیس جمهور، ۵۰ میلیارد تومان دیگر به این طرح اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه کارخانه کمپوست انزلی و رشت در حال حاضر فعال است، تصریح کرد: کارخانه کمپوست رودسر که قرار بود ۱۷ شهر شرق گیلان را پوشش دهد بدلیل معیوب بودن و مشکلات شیرابه، فیلترینگ و تصفیه‌خانه در حال حاضر تعطیل است که برای فعال سازی مجدد این کارخانه تلاش‌ها در حال انجام است.

مدیر کل امور شهری و شوراها با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۷ دستگاه کمپرسی از سوی این سازمان به شهرداری‌های استان تحویل داده شد، افزود: در سال ۱۴۰۳ بالغ بر یک هزار و ۸۱۰ تن قیر به شهرداری های گیلان تحویل داده شده است و دولت مصمم است در صورت نیاز بیشتر شهرداری ها با نامه‌نگاری می‌توان از طریق تهران اقدام کرد.

وی با تاکید بر لزوم تصویب طرح مدیریت یکپارچه‌سازی شهری گفت: طرح مدیریت یکپارچه‌سازی شهری را از نیازمندی‌های مدیریت شهری است که در صورت تصویب این طرح از سوی مجلس تمام نیازهای شهروندان توسط شهرداری پیگیری می شود.

به گزارش فارس در پایان این مراسم عبدالرضا سلیمانی به عنوان شهردار جدید املش معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار