کد خبر : 100764
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402- 04: 18

فرمانده سپاه قدس گیلان:

تفکر بسیجی از مرزهای جغرافیایی کشور عبور و به همه مناطق جهان اشاعه پیدا کرده است

تفکر بسیجی از مرزهای جغرافیایی کشور عبور و به همه مناطق جهان اشاعه پیدا کرده است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: تفکر بسیجی از مرزهای جغرافیایی کشور عبور کرده و این ارزش و تفکر در همه مناطق جهان در حال اشاعه است.

به گزارش گیلانستان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان، در رزمایش اقتدار ۶ هزار نفری بسیجیان در سالن ورزشی شهدای رشت واقع در میدان انتظام با بیان اینکه بسیج با اقتدار و صلابت در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال و پر رنگ دارد، اظهار کرد: امروز بسیج با اقتدار در تمامی عرصه‌های مورد نیاز انقلاب حضور داشته در حال نقش ایفا کردن است.

 

وی با اشاره به نقش کاربردی بسیج در مردمی‌کردن هدایت کشور در حوزه‌های مختلف گفت: با تشکیل بسیج، گسترده‌ترین و کاربردی‌ترین شبکه مردمی در جهان و انقلاب شکل گرفت که بسیار به حل مشکلات و هدایت کشور به سمت اهداف عالیه کمک می‌کند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر حضور مؤثر بسیج و بسیجیان در غالب شبکه‌های مردمی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی بیان کرد: در طول ۴۴ سال گذشته بسیج به عنوان مهم‌ترین شبکه گسترده مردمی در همه حوزه‌ها از جمله حوزه سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اجتماعی در کشور به ایفای نقش پرداخت و کشور را در مسیر آرمانی خود سوق داد.

 

دامغانی، ایستادگی مردم مظلوم غزه و انزجار جهانی از رژیم صهیونیستی را برگرفته از اشاعه تفکر بسیجی در تمامی نقاط جهان دانست و افزود: تفکر بسیجی از مرزهای جغرافیایی کشور عبور کرده و این ارزش و تفکر در همه مناطق جهان در حال اشاعه است که ماحصل آن را در انزجار جهانی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شاهد هستیم.

 

وی، با بیان اینکه فرمان تاسیس بسیج مستضعفین توسط امام راحل (ره) یکی از امدادهای غیبی پروردگار بوده است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری دستور تشکیل بسیج به امام خمینی (ره) از سوی پروردگار الهام شد و اکنون شاهدیم که به برکت اقدامات جهادی و انقلابی بسیج، مسیر رشد و پیشرفت به خوبی در کشور حال انجام است.

 

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار