کد خبر : 105878
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1403- 57: 11

جمع‌آوری ۲۲ میلیارد تومان فطریه در گیلان

جمع‌آوری ۲۲ میلیارد تومان فطریه در گیلان

رئیس امور اجرایی زکات کمیته امداد امان خمینی(ره) استان گیلان با اشاره به جمع‌آوری فطریه در این استان گفت: با شمارش وجوهات پرداخت شده‌ی مردم مومن و روزه دار گیلانی عید فطر امسال تا به امروز، ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات فطره جمع آوری شده است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام و المسلمین حامد آزمایش رئیس امور اجرایی زکات کمیته امداد امان خمینی(ره) استان گیلان پیش از ظهر امروز در گفت و گو با سیمای مرکز گیلان با اشاره به جمع‌آوری فطریه در این استان اظهار کرد: با شمارش وجوهات پرداخت شده‌ی مردم مومن و روزه دار گیلانی عید فطر امسال تا به امروز، ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات فطره جمع آوری شده است.

وی از جمع‌آوری چهار میلیارد تومان زکات فطره از سوی بهزیستی و مؤسسات خیریه گیلان خبر داد و گفت: مبلغ ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از مبالغ زکات فطره امسال در گیلان از طریق شورا‌های زکات روستایی و یک‌میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هم از طریق کمیته امداد امام استان جمع‌آوری شده است.

به گفته رئیس امور اجرایی زکات کمیته امداد امان خمینی(ره) استان گیلان،زکات فطره جمع آوری شده مؤسسات خیریه، بهزیستی و کمیته امداد امام به حساب مددجویان همین نهاد‌ها واریز شده و شورا‌های زکات روستایی هم پس از شناسایی افراد کم برخوردار مناطق خود، این وجوهات را به آن‌ها اهدا می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار