کد خبر : 92367
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

فرمانده دوران دفاع مقدس:

جنگ فرهنگی و رسانه‌ای دشمن به درون خانه رسیده است/ اقتصاد مقاومتی به مطالبه عمومی تبدیل شود

جنگ فرهنگی و رسانه‌ای دشمن به درون خانه رسیده است/ اقتصاد مقاومتی به مطالبه عمومی تبدیل شود

یک فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ فرهنگی و رسانه‌ای دشمن به درون خانه و خانواده رسیده است، گفت: بی برنامگی در حوزه فرهنگی به کشور آسیب زده است.

به گزارش گیلانستان، سردار اصغر شکرالهی شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای روستای چماچای شفت اظهار کرد: محافل شهدا تضمین کننده دوام و قوام انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به ترفندهای جنگ طلبانه دشمن علیه نظام اسلامی افزود: ایجاد جنگ داخلی و آشوب‌های خیابانی در کشور هدف و راهبرد اصلی دشمن علیه نظام اسلامی است.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی و جنگ داخلی سه راهبرد مهم دولت علیه نظام اسلامی است.

 

سردار شکرالهی با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی دشمن ظالمانه است، گفت: دشمن با تحریم اقتصادی به صورت هوشمندانه دنبال فلج کردن معیشت و اقتصاد نظام اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه تحریم اقتصادی علیه نظام اسلامی مهندسی شده است، افزود: در شرایط سخت کرونایی ایران اسلامی با تحریم دارویی دشمن مواجه شد و از سوی دیگر آماج تحریم اقتصادی و معیشتی قرار گرفت.

 

این فرمانده دفاع مقدس، سو مدیریت‌ها در ادوار گذشته را از دلایل دیگر چالش‌های داخل کشور عنوان کرد و گفت: در کنار فشارهای خارجی و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن، برخی سو مدیریت‌ها و تصمیم گیری های غلط هم بر مشکلات کشور دامن زد.

 

شکرالهی با اشاره به عملکرد ضعیف دولت گذشته سیاست‌های خارجی و تصمیم سازی های داخلی اضافه کرد: در دولت گذشته حتی آب شرب و سفره مردم را به برجام گره زده بودند.

 

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی باید به اعتقاد و مطالبه عمومی تبدیل شود، افزود: هنوز در لایه‌های مختلف مسئولیتی افرادی هستند که هیچ اعتقادی به اقتصاد مقاومتی نداشته و انگیزه‌ای برای پیگیری این موضوع ندادند.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ فرهنگی و رسانه‌ای دشمن به درون خانه و خانواده رسیده است، گفت، بی برنامگی در حوزه فرهنگی به کشور آسیب زده است.

 

وی گریزی هم به اقدامات و عملکرد دستگاه‌ها پیرامون عفاف و حجاب در کشور زد و افزود دستگاه‌ها و متولیان فرهنگی عملکردشان در خصوص عفاف و حجاب، گزارش دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار