کد خبر : 14587
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1396- 28: 17

حمله موشکی سپاه ‌تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بود

حمله موشکی سپاه ‌تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بود

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: حمله موشکی سپاه ‌تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهت گوشزد به دشمنان نظام انقلاب اسلامی به‌ویژه عربستان، آمریکا و داعش بود.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی‌نژاد در گفتگویی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه اظهار داشت: حرکت قهرمانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخی کوبنده به عملیات تروریستی داعش در مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمینی (ره) است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهت گوشزد به دشمنان نظام انقلاب اسلامی به‌ویژه عربستان، آمریکا و داعش که قصد انجام اقدامات و تحرکاتی در مرزهای ایران را داشتند است.

وی با اشاره به رضایت مردم از عملکرد مقتدرانه سپاه افزود: حمایت مردم از عملکرد شجاعانه و پیروزمندانه سپاه به‌وضوح قابل مشاهده است زیرا سپاه با حمله به قلب داعش، عملاً قدرت نظامی خود را در جهت هشدار به دشمنان و آرامش خاطر در جهت حفظ امنیت کشورهای منطقه نشان داد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره طرح سئوال از رئیس جمهور اظهار داشت: مراحل جمع‌آوری امضای نمایندگان برای طرح سئوال از حسن روحانی تقریباً تکمیل شده ‌و عدم اطمینان مردم علاوه بر بانک‌های غیردولتی به بانک‌های دولتی نیز سرایت کرده است.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت به‌ویژه بانک مرکزی را عمده دلایل طرح سئوال از رئیس جمهور بیان کرد و افزود: ضعف دولت یازدهم در نظارت کافی و دقیق بر سیستم بانکی کشور باعث ایجاد پولشویی و عدم اطمینان مردم نسبت به بانک‌های کشور شده است.

وی عزل یا استعفاء ولی‌الله سیف را تنها راه عدم حضور روحانی در جلسه طرح سئوال بیان داشت و گفت: در صورت عدم عزل و یا استعفاء سیف از سمت رئیس‌کل بانک مرکزی پیش از اتمام تعطیلات مجلس و بازگشت نمایندگان به صحن مجلس، شخص رئیس دولت موظف است در جلسه طرح سئوال، پاسخگوی نمایندگان باشد./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار