کد خبر : 100896
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1402- 26: 12

سرلشکر باقری مطرح کرد؛

خزر دریای صلح و دوستی است/ ناوشکن دیلمان امنیت شمال کشور را تضمین می کند

خزر دریای صلح و دوستی است/ ناوشکن دیلمان امنیت شمال کشور را تضمین می کند

رییس ستاد نیروهای مسلح با بیان اینکه خزر دریای صلح و دوستی است، گفت: ناوشکن دیلمان امنیت شمال کشور را تضمین می کند.

به گزارش گیلانستان، سردار سرلشکر محمد باقری صبح دوشنبه در مراسم الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال در دریای خزر اظهار کرد: هفتم آذر سالروز تاریخی و سرنوشت ساز برای نظام اسلامی است.

 

وی با اشاره به موفقیت‌های نیروی دریایی جمهوری اسلامی افزود: گشت جهانی نیروی دریایی ارتش قدرت نمایی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه خزر دریای صلح و دوستی است، گفت: ایران اسلامی در دریای خزر روابط تجاری، اقتصادی و نظامی با کشورهای حاشیه خزر دارد و الحاق ناوشکن دیلمان پیام آور صلح و دوستی در منطقه است.

 

سرلشکر باقری با اشاره به اهمیت الحاق ناوشکن دیلمان در دریای خزر، اضافه کرد: ناوشکن دیلمان در خدمت تأمین آرامش، مقابله با تروریسم و حمله احتمالی دشمن طرح ریزی شده است.

 

وی با بیان اینکه ناوشکن دیلمان امنیت بخش تمام و کمال خزر است، افزود: ناوشکن دیلمان قدرت بازدارندگی را در دریای خزر و شمال کشور چند برابر کرده است.

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروی دریایی سهم مهمی در بازدارندگی و پایداری امنیت در برابر دشمن را دارد، گفت: امروز به یمن تلاش نیروهای مسلح بویژه نیروی دریایی ارتش امنیت در پهنه آبی ایران برقرار است.

 

سرلشکر باقری با اشاره به حمایت استکبار جهانی علیه اسرائیل، اضافه کرد: تنها راه مقابله با اسرائیل و ریشه کن کردن این رژیم جعلی خوداتکایی و توجه به قدرت داخلی است.

 

وی با اشاره به واهمه دشمن از قدرت نطامی ایران اسلامی، افزود: ایران اسلامی در مقابل تمام زیادی خواهی ها و شیطنت‌های استکبار ایستاده است.

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحریم‌های اقتصادی و همه جانبه دشمن، بیان کرد: ناوشکن دیلمان پنجه تحریم را شکست، این ناوشکن با توسل توانمندی‌های داخل ساخته شده است.

 

سرلشکر باقری با اشاره به مزیت‌های ناوشکن دیلمان در اقتدارآفرینی و امنیت بخشی دریاها، اضافه کرد: با افزوده شدن این ناوشکن در صنعت دفاعی و دریانوردی امنیت پایدارتری در شمال کشور ایجاد می‌شود.

 

وی با بیان اینکه آموزش، تمرین و مهارت جایگاه والایی در بخش‌های مختلف دارد، افزود: با گسترش آموزش‌ها، مهارت افزایی ها و رزمایش‌ها به امنیت پایدار می رسیم.

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تمام دنیا علیه اسرائیل به پا خواستند، گفت: طوفان الاقصی پیروزی شگفت انگیز مردم غزه و فلسطین علیه اسرائیل را رقم زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار