کد خبر : 33531
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 بهمن 1397- 22: 17

رویداد استارتاپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی در رشت برگزار می‌شود

رویداد استارتاپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی در رشت برگزار می‌شود

نخستین رویداد علمی استارتاپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان همزمان با فرا رسیدن آئین بزرگداشت چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی نخستین استارتاپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاهی ۱۶ لغایت ۱۸ بهمن به میزبانی دانشگاه آزاد واحد رشت برگزار می‌شود.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن اعلام خبر برگزاری این رویداد علمی و پژوهشی ‌در جمع خبرنگاران عنوان کرد:‌ نخستین رویداد علمی استارتاپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی در محل مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می‌شود.

فاطمه کهنی ‌در تشریح نحوه برگزاری این رویداد علمی تصریح کرد: بررسی ایده‌های نو و جدید نخبگان،‌ ارائه راهنمایی به مبتکران در راستای تجاری‌سازی ایده‌ها همراه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی به توانمند ساختن صاحبان ایده و خلاقیت‌های نو کمک شایانی می‌کند.

وی اهدای جوایز به تیم‌ها و نفرات برگزیده را از بخش‌های نخستین استارتاپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد و ابراز داشت: این رویداد علمی و پژوهشی به مدت ۳ روز در گیلان برگزار می‌شود و به تیم‌های اول تا سوم برگزیده جوایز ارزنده‌ای از طرف برگزار کنندگان جشنواره اهدا می‌شود.

کهنی امکان مستقر شدن در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی را نیز از جمله جوایز قابل اهدا به برگزیدگان دانست و بیان داشت: برخورداری از حمایت‌ها و پشتیبانی حامیان و سرمایه‌گذاران از ایده‌های نو نیز از جمله مزیت‌هایی است که تیم‌های منتخب از آن بهره‌مند می‌شوند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت شناخت ظرفیت‌های علمی استان گیلان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: نخستین رویداد استارتاپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی در محورهایی شامل علوم کاربردی و مهندسی،‌منابع طبیعی،‌ گردشگری و محیط زیست برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسیر تحقق ایده‌ها و ابتکارات جدید در کنار بهبود شرایط کسب و کار در حوزه علوم دانش‌بنیان باید فراهم شود اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای حمایت مؤثر از ایده‌ها و ابتکارات نو و تبدیل محصول به ثروت برنامه‌های راهبردی زیادی را طراحی و اجرایی می‌کند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار