کد خبر : 31354
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آذر 1397- 41: 11

در شبکه تربیتی صالحین از ظرفیت علما استفاده می‌شود

در شبکه تربیتی صالحین از ظرفیت علما استفاده می‌شود

مسول امور استادان معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در شبکه تربیتی صالحین از ظرفیت علما استفاده می‌شود گفت: اهداف متعددی برای شورای محتوایی صالحین تعریف شده است.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام والمسلمین امام‌پور صبح امروز در جنع خبرنگاران در رشت اظهار داشت: در سال‌های گذشته جلسات زیادی در استان گیلان برای نظارت بر حلقه صالحین برگزار شد.

مسول امور استادان معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه باید با کمک یکدیگر مشکلات را از بین برد عنوان داشت: مربیان صالحین زحمات زیادی را در جبهه‌های فرهنگی کشیدند.

وی با اشاره به اینکه این مربیان به دلیل مسائل کاری برای حضور در استان گیلان مشکلاتی داشتند تصریح کرد: در استان گیلان علاقه زیادی به حضور استادان برجسته حوزه صالحین وجود دارد.

امام‌پور با تاکید بر اینکه درخواست‌های زیادی از این مربیان برای حضور فیزیکی بیشتر در استان گیلان شد خاطرنشان کرد: شورای محتوایی صالحین هر دو هفته، یکبار در قم برگزار می‌شود.

مسول امور استادان معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شورای محتوایی صالحین یک پشتوانه ارزشمند برای انجام فعالیت‌های مختلف است گفت: علمای بزرگی در شورای محتوایی صالحین حضور دارند.

امام‌پور با تاکید بر اینکه شورای محتوایی صالحین یک هیئت اندیشه‌ورز است بیان داشت: اهداف متعددی برای شورای محتوایی صالحین تعریف شده است.

وی با بیان اینکه شورای محتوایی صالحین تلاش‌های زیادی را برای تولید محتوای ارزشمند انجام می‌دهد گفت: یک هیئت اندیشه‌ورز در قم راه اندازی می‌شود که یک منبع فکری برای صالحین است.

مسول امور استادان معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه روحانیون زیادی در مورد همکاری با صالحین موافقت کردند افزود: در شبکه تربیتی صالحین از ظرفیت علما استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از جایگاه رفیع علما در تربیت جوانان استفاده کرد اظهار داشت: می‌توان از ظرفیت علمایی که توانایی تدریس دروس خارج از فقه را دارند به‌عنوان استادیار استفاده کرد.

امام‌پور با اشاره به اینکه می توان از توانایی علما برای تدریس به طلبه‌ها استفاده کرد عنوان داشت: باید از ظرفیت‌های علما در ارکان مختلف حلقه صالحین استفاده شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار