کد خبر : 64042
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399- 41: 17

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان:

«شبکه سازی» تنها راهکار تأثیرگذاری در فضای مجازی است

«شبکه سازی» تنها راهکار تأثیرگذاری در فضای مجازی است

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه اثرگذاری انتخابات مجازی شده است، گفت: شبکه سازی تنها راهکار تأثیرگذاری در فضای مجازی است.

به گزارش گیلانستان، سجاد ستوده عصر دوشنبه در دورهمی فعالان شبکه‌های اجتماعی با بیان اینکه ایراد جریان انقلابی در کنش اجتماعی این است که کمتر نگاه راهبردی دارند، اظهار کرد: وقتی انتخابات به رفت و آمد یک شخص تقلیل می‌یابد و دچار دو قطبی می‌شویم، طیف مقابل جریان انقلاب از این ضعف سوءاستفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اگر نگاه راهبردی به انتخابات پیش رو نداشته باشیم در انتخاب افراد دچار اختلاف می‌شویم، اضافه کرد: اگر انتخابات ۱۴۰۰ را با نگاه راهبردی تحلیل نکنیم دچار مشکل می‌شویم.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تنها متنی که رهبری به آن تاکید دارند بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود: تمدن سازی یک پروسه طولانی مدت است اما طبق بیانیه گام دوم ما باید این پروسه طولانی را در بازه زمانی ۸۰ ساله انجام دهیم.

ستوده انتخابات ۱۴۰۰ را نقطه پارادایم حرکت انقلاب اسلامی برای هشت سال دانست و گفت: این مسیر به تمدن نوین اسلامی منتج می‌شود که زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باید برای معیشت و سفره مردم نیز نگاه راهبردی داشته باشد، تاکید کرد: انتخابات پیش رو مجازی‌ترین انتخابات تاریخ انقلاب است.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه فلسفه توسعه غرب امروزی انسان آنلاین است، عنوان کرد: پروژه جدید غرب ارائه اینترنت به همه مردم جهان و آنلاین بودن دائمی انسان است که در جامعه ما نیز محقق شده است.

ستوده تصریح کرد: متولدین ۷۶ تا ۸۳ گروه سنی هستند که در انتخابات ۱۴۰۰، ۱۵ میلیون و ۱۰۲ هزار نفر هستند که ۸۶ درصد این جمعیت آنلاین و عضو شبکه‌های اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری انتخابات مجازی شده است و اگر آن را از دست بدهیم انقلاب در معرض خطر قرار می‌گیرد، افزود: شبکه سازی و حضور هوشمندانه تنها راهکار تأثیرگذاری در فضای مجازی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار