کد خبر : 101004
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402- 53: 22

شرکت پارس خزر تحت پوشش شرکت دانش‌بنیان قرار گرفت

شرکت پارس خزر تحت پوشش شرکت دانش‌بنیان قرار گرفت

به گفته معاون وزیر صمت، کالای ایرانی از جمله محصولات کارخانجات پارس خزر که تحت پوشش دانش بنیان نیز قرار گرفته به‌ عنوان اهرمی مؤثر در رونق تولید گیلان و کشور مورد توجه ویژه در رفع موانع خطوط تولید قرار می‌گیرد.

به گزارش گیلانستان، حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان عصر امروز در جریان بازدید از کارخانه پارس‌خزر و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وزارت صمت و سازمان‌های حمایتی، نگاه ویژه خود را بر رفع موانع صنایع خرد و کلان کشور معطوف کرده‌اند، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های حمایت از تولید و حمایت از حقوق مصرف کنتدگان و تولید کنندگان از چند کارخانه گیلان از جمله پارس‌خزر دیدار کرده و با مشکلات آنان آگاه شدیم.

 

وی با اشاره به ظرفیت ملی و بین‌المللی شرکت پارس‌خزر گفت: پارس خزر یک برند فرامرزی و شناخته شده در سطح کشور است که نقش مهمی در افزایش صادرات محصولات برقی در کشور و حتی منطقه دارد.

 

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به برند شناخته شده کارخانه پارس‌خزر تصریح کرد: کالای ایرانی از جمله محصولات کارخانجات پارس خزر که تحت پوشش دانش بنیان نیز قرار گرفته به‌ عنوان اهرمی مؤثر در رونق تولید استان گیلان و کشور مورد توجه ویژه در رفع موانع خطوط تولید قرار می‌گیرد و در کارخانجات دستکش گیلان نیز شرح مشکلات ارزی و موانع توسعه اشتغال از سوی مسؤولان این کارخانه شنیده و ثبت شد.

 

به گفته فرهیدزاده، در تعاملی که با همکاری تمامی تولیدکنندگان داریم تلاش‌های وزارت صمت در مسیر کاهش هزینه‌های تولید و افزایش شتاب چرخه تولید خواهد بود و توقع این است که تولیدکنندگان نیز انرژی خود را صرف بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی کنند.

 

وی با بیان اینکه به‌ منظور حمایت از تولیدات داخلی و به خصوص در بخش لوازم خانگی، توجهات و نگاه ویژه مدنظر قرار می‌گیرد، گفت: همواره تولیدکنندگان با سامانه تجارت و سامانه ۱۲۴ در تبادل اطلاعات هستند و در این سامانه مشکلات خود را اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار