کد خبر : 96859
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402- 00: 16

شستشوی و لایروبی ۱۴۶ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در گیلان

شستشوی و لایروبی ۱۴۶ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در گیلان

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان، به‌منظور پاک‌سازی شبکه و کنترل پس‌زدگی فاضلاب، بیش از ۱۴۶ کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای استان طی سه‌ماهه اول سال جاری شستشو و لایروبی شد.

به گزارش گیلانستان، مازیار علی پور، مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با بیان اینکه شست‌وشو و لایروبی شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب با هدف حفظ بهداشت، کنترل پس‌زدگی فاضلاب و رفاه حال شهروندان، در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد، اظهار کرد: بیش از ۱۴۶ کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای استان طی سه‌ماهه اول سال جاری شستشو و لایروبی شده است.

 

وی با اشاره به رفع ۱۷۴ مورد حادثه در انشعابات فاضلاب و رفع هزار و ۴۴۳ مورد حادثه در شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب و اصلاح شبکه فاضلاب به طول ۱.۹ کیلومتر در سه‌ماهه اول سال جاری، افزود: اقداماتی همچون وصل نکردن آب باران به شبکه جمع‌آوری فاضلاب، جلوگیری از ریختن زباله، نخاله، مواد نفتی، اسیدی و چربی‌های ناشی از پخت‌وپز واحدهای صنعتی، رستوران‌ها و صنوف مشابه به داخل شبکه و درون منهول های فاضلاب از اصول بهره‌برداری درست از شبکه فاضلاب شهری است.

 

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان از مشترکین خواست تا با رعایت اصول از گرفتگی در شبکه و پس‌زدگی فاضلاب به منزل خود و دیگر شهروندان و بروز حادثه برای افراد و خسارت به تأسیسات که جزء اموال عمومی هستند جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار