کد خبر : 79687
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تیر 1401- 07: 13

آیت الله فلاحتی:

شهید کامور امروز در شعف اخروی است

شهید کامور امروز در شعف اخروی است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور را بسیار مهم دانست و گفت: تلاش‌های و رشادت‌های مأموران نیروی انتظامی با اجر اخروی همراه بوده و شهید کامور امروز در شعف اخروی است.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید مهدی کامور در ستاد فرماندهی انتظامی استان گیلان َبا بیان اینکه جهاد و شهادت در راه خدا جزو بهترین نوع مرگ در جهان هستی است، اظهار کرد: تمامی رفتارهای انسان به همراه گفتارش جزو عملش محسوب شده و موردمحاسبه قرار می‌گیرد و همین نگاه موجب می‌شود که حیات انسان را محدود به این عالم نکنیم.

وی با تأکید بر لزوم توجه به تعیین سرنوشت انسان توسط خودش گفت: دلدادگان راه خداوند همواره دنیای خود را با اعمال طیب سپری می‌کند و روح شهید کامور امروز در شعف اخروی است چون او نجات یافت.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور را بسیار مهم دانست و بیان کرد: تلاش‌های و رشادت‌های مأموران نیروی انتظامی با اجر اخروی همراه است و خداوند به این زحمات پاداش خواهد داد.

فلاحتی با اشاره به وفاداری مردم گیلان در دفاع از انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم و جوانان گیلانی ازجمله شهید کامور در راه دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ امنیت کشور شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند که این نشان‌دهنده بصیرت و ولایتمداری مردم این خطه از کشور است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه نیروی در راه حفظ امنیت کشور جان‌فشانی‌های زیادی کرده است، اظهار کرد: شهدا در دفاع از امنیت و ارزش‌های اسلامی به فیض شهادت نائل آمدند و شهید کامور نیز به جمع شهدای انتظامی استان و هم‌رزمان شهیدش پیوست.

سرهنگ حسین حسن‌پور استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان دانست و گفت: شهید کامور به‌صورت داوطلبانه در جهت برقراری نظم، امنیت و کیان نظام اسلامی وارد مأموریت شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید مهدی کامور افزود: عاشق شهادت بودن، ایمان خالص به خدا، عشق به ولایت ازجمله ویژگی بارز شهید مهدی کامور آستانه بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان امثال شهید کامور را سربازان ولایت دانست و بیان کرد: مجموعه انتظامی استان به داشتن چنین عزیزانی که به‌عنوان سرباز ولایت نقش‌آفرینی می‌کنند افتخار می‌کند.

به گزارش فارس، مراسم وداع با پیکر پاک شهید مهدی کامور آستانه عرصه امنیت شب گذشته هم‌زمان با شب عید سعید غدیر بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای آستانه‌‌اشرفیه برگزار شد.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار