کد خبر : 78448
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور مطرح کرد؛

ضرورت تشکیل اجتماع برای حل آسیب‌های اجتماعی

ضرورت تشکیل اجتماع برای حل آسیب‌های اجتماعی

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور با اشاره به ضرورت تشکیل اجتماع برای حل آسیب‌های اجتماعی، گفت: همکاری دولت و مردم موجب نصرت الهی می‌شود.

به گزارش گیلانستان، ابراهیم نورمحمدی شامگاه سه شنبه در مراسم چهلمین روز شهادت شهیدان حرم رضوی (اصلانی و دارایی) و سالگرد ارتحال آیت الله بهجت (ره) در مسجد سلیمان داراب رشت با بیان اینکه مردم گیلان باغیرت و مهربان هستند و صد سال است که در جوار میرزا کوچک زندگی می‌کنند، گفت: میرزا کوچک قهرمان مبارزه با شرق و غرب است و سال‌ها مهجور بود اما پس از سخنان رهبری به وی توجه بیشتری شد.
مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور با اشاره به اینکه دو طلبه شهید حرم رضوی با شهادت خود تلنگری به دیگران زدند، تصریح کرد: این طلبه‌ها برای رضای خدا درد مردم را درد خود می‌دانستند و خداوند نیز آنها را خرید.
وی با بیان اینکه خلقت انسان به ویژه شیعیان از نور خدا و پیامبران و ائمه اطهار است، افزود: طبق روایات تنها روش پاک شدن طینت انسان، راه رفتن به سمت بارگاه امام حسین (ع) است.
نورمحمدی با اشاره به ضرورت تشکیل اجتماع برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی، گفت: دولت‌ها نمی‌توانند به تنهایی کار کنند و مردم نیز باید برای رفع مشکلات کمک کنند در این صورت نصرت الهی فرا می‌رسد.
مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دردی مبتلا شده که مولود آن به زودی متولد می‌شود، ادامه داد: در برخی موارد مردم را پس زدیم و از ظرفیت آنها استفاده نکردیم لذا امروز باید اجتماعات را در محلات تشکیل دهیم تا خداوند به ما کمک کند.
وی با اشاره به راه جمع کردن مردم و تشکیل اجتماعات بیان کرد: دین چیزی جز محبت نیست و عامل جمع شدن انسان‌ها کنار یکدیگر نیز محبت است.
نورمحمدی با بیان اینکه به دلایل مختلف از یکدیگر جدا شده ایم در حالی که نظام کفر یکپارچه است، عنوان کرد: دشمنان در پی از هم پاشیدن نظام خانواده و محبت میان همسایگان و مردم است و برای این کار حتی از ماورا نیز استفاده می‌کند.
مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور با تاکید بر کنار گذاشتن اختلافات و همگرایی اجتماعات و مردم با یکدیگر، بیان کرد: بستر رشد مردم را فراهم نکردیم اما امروز وقت اختلاف نیست و باید کنار هم بایستیم.
وی با اشاره به اینکه پیچ آخرالزمان مراحل آخر خود را طی می‌کند و طبق بیانات رهبری به قله نزدیک می‌شویم، افزود: اگر امروز در جنگ نفر به نفر با دشمن مانند نیروی هوایی عمل کنیم موفق نمی‌شویم و باید خانه به خانه جنگید.
نورمحمدی با بیان اینکه دست نیاز حاکمیت به سمت مردم آمده و درخواست دارد اگر خانواده‌ای گرفتار اعتیاد و سایر آسیب‌ها است به آن کمک کنید، ادامه داد: امروز وقت آن نیست که حاکمیت این مشکلات را حل کند بلکه مردم نیز باید به کمک خانواده‌های گرفتار بروند.
وی با اشاره به اینکه اگر به کمک حاکمیت نرویم در جنگ آخرالزمان شکست می‌خوریم، بیان کرد: رهبری در جلسات خصوصی فرمودند که دهه هشتادی‌ها انقلاب را به ثمر می‌رسانند و نمونه این حرف نیز در سرود سلام فرمانده مشهود است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار