کد خبر : 73810
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400- 19: 14

برای اولین بار در استان گیلان:

طرح « یلدای فاطمی » در انزلی اجرا می شود

طرح « یلدای فاطمی » در انزلی اجرا می شود

حجت الاسلام بازدار از اجرای طرح یلدای فاطمی در انزلی خبر داد و گفت: این طرح برای اولین بار در استان گیلان به مناسبت یلدا توسط اوقاف انزلی برگزار می شود‌.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام «مهدی بازدار» امروز (یکشنبه، ۲۸ آذر) با بیان اینکه طرح یلدای فاطمی برای نخستین بار در گیلان توسط اوقاف انزلی اجرا می شود گفت:  برای اجرای این طرح ۱۲ میلیون تومان هزینه شده است.

کارشناس امور فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه انزلی گفت: میوه های تهیه شده فردا( دوشنبه،۲۹ آذر) بین یکصد خانواده نیازمند انزلی توزیع می شود.

وی تصریح کرد: این طرح به همت هیئت امناء آستان های بی بی حوریه، آقا سید محمد نجفی، امام زاده صالح و پایگاه مقاومت بسیج شهید بنت الهدی صدر(امام زاده صالح غازیان) برگزار می شود.

بازدار در ادامه از بازسازی سقف آستان مقدس امام زاده صالح با صرف هزینه ۲۳۰میلیون تومانی خبر داد و یاد آور شد: این پروژه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی قبل از شهادت حضرت زهرا (س) به اتمام می‌رسد.

وی به طرح ساماندهی حیاط امام زاده سید محمد خرم کیا در لیجارکی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: برای این طرح که شامل موزایک کاری کف، تعمیر دیوار آستان، نرده کشی و ایجاد بازارچه شمیم خدمت است ۲۰ میلیون تومان اعتبار از سوی اداره اوقاف و امور خیریه تخصیص داده شد و ظرف یک ماه آینده به اتمام می رسد.

بازدار خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) در امام زادگان واجب التعظیم شهرستان نیز در دهه اول فاطمیه با پذیرایی از زائران اجرا شد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار