کد خبر : 99129
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402- 23: 19

فرمانده انتظامی رودسر:

عامل تیراندازی در کلاچای دستگیر شد

عامل تیراندازی در کلاچای دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از دستگیری عامل تیراندازی ظرف مدت یک ساعت در کلاچای خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با اشاره به اینکه کارکنان انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند، اظهار کرد: هر اقدامی که امنیت و آرامش مردم را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد.

 

وی در با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر درگیری و تیراندازی فردی با اسلحه شکاری به سمت یک نفر دیگر در بخش کلاچای، بلافاصله مأموران انتظامی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پس از حضور پلیس در مکان مورد نظر مشخص شد، عامل تیراندازی که با مردی ۵۲ ساله اختلاف ملکی داشته به سمت او شلیک کرده و متواری شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اعلام اینکه در این حادثه کسی آسیب ندیده، افزود: با اقدامات صورت گرفته، محل اختفا متهم شناسایی و ظرف مدت یک ساعت این فرد دستگیر شد.

 

این مقام انتظامی از کشف یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز، یک دستگاه فلزیاب قاچاق و ۱۰ گرم شیره تریاک از منزل خبر داد و تصریح کرد: متهم ۴۴ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: پلیس برابر قانون با افرادی که برای مردم ایجاد مزاحمت کنند با قدرت و قاطعیت برخورد کرده و در این راستا به هیچ وجه با قانون شکنان مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار