کد خبر : 66960
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400- 48: 17

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس:

مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح توامان باشد

مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح توامان باشد

نماینده صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه دشمنان می خواهند مردم پای صندوق های رای نیایند، اضافه کرد: سرنوشت کشور فراتر از یک حضور حداکثری است و لذا مردم باید در کنار مشارکت حداکثری به دنبال اصلح باشند.

به گزارش گیلانستان، کاظم دلخوش اباتری با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در سرنوشت کشور، اظهار کرد: طبق منویات امام راحل و مقام معظم رهبری و براساس قانون اساسی در مقاطع مهم و حساس مردم باید در سرنوشت خودشان و کشورشان دخالت داشته باشند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات، خاطرنشان کرد: وقتی راهپیمایی برگزار می کنیم، بیش از ۳۰۰ کانال خبری و ماهواره ای که بعد از انقلاب علیه ملت ایران فعالیت می کنند، حضور میلیونی ملت را نادیده گرفته و چند ده نفره معرفی می کنند، اما حضور در پای صندوق های رای با تعرفه بوده و ثبت می شود و لذا این سند در معادلات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی دنیا اثرگذار است.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دشمنان می خواهند مردم پای صندوق های رای نیایند، اضافه کرد: سرنوشت کشور فراتر از یک حضور حداکثری است و لذا مردم باید در کنار مشارکت حداکثری به دنبال اصلح باشند.

دلخوش خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات با هر دیدگاه و نظری شد و اضافه کرد: سابقه مثبت اجرایی، خوشنامی، توانایی رفع مشکلات و پرهیز از شعارمحوری از جمله ویژگی های کاندیدای اصلح است.

وی ادامه داد: حضور مردم در عرصه انتخابات شرعا و قانونا بر آحاد ملت ایران واجب است، زیرا کشور به یک رئیس جمهور نیاز دارد و باید یک نفر را که بهترین است انتخاب کنیم که این انتخاب با شرکت ما در انتخابات محقق می شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، با بیان اینکه شاهد بهبود اخلاق انتخاباتی در این دوره نسبت به دوره های قبل هستیم، گفت: با بیانات رهبری و تذکرات مجلس شورای اسلامی، رعایت اخلاق مورد توجه قرار گرفته و لذا کاندیداها نباید وعده هایی دهند که نمی توانند انجام دهند؛ البته وقتی پای رقابت در میان است، کاندیداها وعده می دهند و متاسفانه گاهی بداخلاقی می کنند، زیرا فکر می کنند وعده دادن و تهمت زدن به نفع آنان است، اما مردم هوشیار هستند و برنامه را می بینند.

نماینده صومعه سرا در مجلس اضافه کرد: کاندیداها بدانند با بداخلاقی نمی توانند برنامه های خودشان را اعلام کنند، بلکه باید بگویند برای مدیریت آینده کشور در دورانی که رئیس جمهور خواهد بود چه برنامه ای دارند.

وی با اشاره به برگزاری اولین مناظره انتخاباتی، اظهار کرد: متاسفانه کاندیداها از خودشان و برنامه هایشان چیزی نگفتند و چگونگی تعامل ایران با دنیا را در شرایط فعلی تعیین نکردند و راهکارهای اقتصادی و اشتغالزایی ارائه ندادند؛ البته رئیس جمهور یک نفر است و باید با کمک کابینه و وزرا و دستگاه های اجرایی مشکلات کشور را حل کند.

دلخوش، با بیان اینکه مسائل محلی و حب و بغض مانع از شناخت کاندیداهای اصلح می شود، تصریح کرد: همه مردم زیر چتر ایران قرار دارند و هر کسی که در این مملکت زندگی می کند نسبت به سرنوشت خودش مسئول است.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس متذکر شد: بی تردید با شرکت نکردن در انتخابات مشکلات حل نخواهد شد و نباید اجازه دهیم بیگانگان برای مردم خط مشی تعیین کنند و عدم شرکت در انتخابات را بخواهند.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار