کد خبر : 86408
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان مطرح کرد؛

مقابله با جنگ ترکیبی نیازمند بهره‌گیری از ظرافت‌های فرهنگی‌ است

مقابله با جنگ ترکیبی نیازمند بهره‌گیری از ظرافت‌های فرهنگی‌ است

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به روی آوردن دشمن به جنگ ترکیبی گفت: برای مقابله با این روش خصمانه نیازمند بهره‌گیری از ظرافت‌های  فرهنگی‌ و تربیتی‌ هستیم.

به گزارش گیلانستان، سیدجلیل میرعظیمی ظهر سه شنبه در سومین نشست اعضای کمیته کودک و نوجوان چهل‌وچهارمین فجر شکوه‌مند انقلاب اسلامی با اشاره به روی آوردن دشمن به جنگ ترکیبی گفت: برای مقابله با این روش خصمانه نیازمند بهره‌گیری از ظرافت‌های فرهنگی و تربیتی هستیم.

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با بیان اینکه برای ارتقا کیفی برنامه‌های کانون باید همبستگی و همگرایی بین دستگاه‌های عضو کمیته این مجموعه را افزایش داد افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید اهم برنامه‌های کانون باشد.

 

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های درنظر گرفته شده در تمامی شهرستان‌های گیلان بیان کرد: رویکرد برنامه‌های کمیته کودک ونوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه فجر استان امیدآفرینی است و برای نشان دادن عظمت ایران اسلامی باید در این مسیر حرکت کنیم.

 

میرعظیمی با اشاره به شعار محوری دهه فجر امسال یعنی «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» عنوان کرد: این شعار محور برنامه‌های ما را مشخص کرده و باید موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام در عرصه‌های مختلف بیان شود.

 

وی با تاکید بر انعکاس برنامه‌های درنظر گرفته شده برای دهه فجر در فضای مجازی تصریح کرد: اجرای دقیق برنامه‌های مصوب این کمیته ضروری است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار