کد خبر : 35076
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اسفند 1397- 14: 17

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی:

نمایندگان پلیس در ایستگاه‌های آتش‌نشانی رشت حضور پیدا می‌کنند

نمایندگان پلیس در ایستگاه‌های آتش‌نشانی رشت حضور پیدا می‌کنند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر رشت گفت: امسال نمایندگان نیروی انتظامی در کنار مأموران اطفاء حریق سازمان آتش‌نشانی شهر رشت در حوادث چهارشنبه آخر سال حضور دارند.

به گزارش گیلانستان بابک رمضانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای ایجاد نظم و انضباط و انجام سایر اقدامات پیشگیرانه امسال نمایندگان نیروی انتظامی نیز در کنار مأموران اطفاء حریق سازمان آتش‌نشانی شهر رشت در حوادث چهارشنبه آخر سال حضور دارند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر رشت از آماده باش تمام پرسنل برای خدمات‌رسانی به مردم در چهارشنبه آخر سال عنوان کرد: ۳۲۰ آتش‌نشان در ۱۴ ایستگاه و ۷۰ دستگاه خودروی سبک، سنگین و نیمه سنگین‌ سازمان آتش‌نشانی برای مدیریت حوادث در شهر رشت فعال شدند.

رمضانی تجهیز تمامی ایستگاه‌ها و مأموران آتش‌نشانی به وسائل و تجهیزات اطفاء حریق را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد:‌ در هفته‌های گذشته جلسات متعددی را با دستگاه‌های مختلف و نیروی انتظامی استان گیلان در راستای همکاری و هم‌افزایی بیشتر برگزار کردیم.

وی از حضور نمایندگانی از نیروی انتظامی در حوادث رخ داده شده در کنار مأموران سازمان آتش‌نشانی شهر رشت خبر داد ابراز داشت: این نیروها برای کنترل و ایجاد نظم و انضباط به محض اعلام وقوع حادثه‌ای در سطح کلانشهر رشت به همراه مأموران آتش‌نشانی در محل حضور پیدا می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر رشت اطلاع‌رسانی گسترده در مورد خطرات استفاده از مواد محترقه به خانواده‌ها را از جمله اقدامات انجام شده اعلام کرد و گفت: پخش پیام‌های هشداردهنده از تلویزیون‌های سطح شهر در ایام پایانی سال در دستور کار این دستگاه قرار گرفت.

رمضانی حضور در مدارس و دادن آموزش و اطلاعات به دانش‌آموزان در مورد خطرات استفاده از مواد محترفه توسط عوامل سازمان آتش‌نشانی را متذکر شد و اظهار داشت:‌ آموزش‌های ارائه شده با توجه به وضعیت آرام شهر رشت بازخوردهای بسیار خوبی تاکنون داشته است.

وی جلوگیری از پخش و فروش مواد محترقه و عملکرد نیروی انتظامی گیلان در این مورد را بسیار مطلوب خواند و عنوان کرد: امیدواریم والدین با نصب‌العین قرار دادن پیام‌ها و هشدارهایی که داده شد از حضور فرزندان خود در مراسمات پرخطر چهارشنبه آخر سال جلوگیری کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار