کد خبر : 101546
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1402- 11: 22

سرپرست فرمانداری تالش:

نگاه مدیران به انتخابات نباید تبلیغاتی باشد

نگاه مدیران به انتخابات نباید تبلیغاتی باشد

سرپرست فرمانداری شهرستان تالش تاکید کرد: مدیران، مسئول اجرای صحیح انتخابات هستند و نباید نگاهشان به برگزاری این اتفاق مهم و اثرگذار، تبلیغاتی باشد؛ بلکه باید در چارچوب قوانین انجام وظیفه نمایند.

به گزارش گیلانستان، ایرج موذن روز چهارشنبه در سومین جلسه شورای اداری شهرستان تالش در خصوص نحوه برگزاری انتخابات اظهار کرد: انتخابات یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مدیران دستگاه های اجرایی باید در برگزاری این امر مهم از حمایت اشخاص خاص به شدت پرهیز کنند و نباید اجازه بهره برداری سیاسی و انتخاباتی از دستگاه اجرایی خود را به نامزدها و جریان‌ها بدهند.

وی با تاکید بر همکاری همه مسئولان در برگزاری انتخابات پیش رو تصریح کرد: تمامی اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات اسفندماه بایستی پیش بینی و برنامه ریزی شود تا در روز انتخابات مشکلی ایجاد نشود.

 

سرپرست فرماندار تالش در ادامه به مدیران و دستگاه های اجرایی تاکید کرد: در توسعه و پیشرفت پروژه‌های شهرستان، تلاش مضاعف داشته باشند و در جلسه شورای اداری آینده نباید تنها به گزارش دادن و مطرح کردن مشکل اکتفا شود بلکه باید گزارش رفع مشکلات مردم شهرستان ارائه، و علت اجرایی نشدن مشکلاتی که باقیمانده توضیح داده شود.

 

موذن به بخشداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد: بازدید پروژه‌ها به صورت مستمر صورت گیرد و گزارش بازدیدها در بررسی و رفع مشکلات مردم ارائه شود.

 

رئیس شورای اداری شهرستان تالش در ادامه با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان در خصوص فضا سازی شهری بیان کرد: با تعامل و هماهنگی شهردار و اعضای شورای شهر تمامی مشکلات مدیریت شهری حل خواهد شد و برای نورپردازی ها و زیبا سازی معابرشهری در بخش های پنج گانه اقدامات لازم صورت گیرد.

 

موذن بر پیگیری تامین پزشکان متخصص برای بیمارستان شهید نورانی این شهرستان که از دغدغه های مردم است، تاکید و اضافه کرد: وضعیت بیمارستان نورانی تالش از لحاظ پزشک متخصص، بخش قلب و ام آر آی سرو سامان داده شود تا رضایتمندی مردم در امر بهداشت و سلامت خانواده ها انجام شود.

 

وی با اشاره به نزدیکی دهه فجر انقلاب اسلامی و تاکید بر عظمت این دهه مهم اظهار کرد: دستاوردهای نظام اسلامی توسط مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای مردم بازگو شود؛ زیرا این مهم موجب ایجاد روحیه امید در جامعه می‌شود.

 

وی به مدیران شهرستان تالش تاکید کرد: بیش از پیش نسبت به توسعه و پیشرفت پروژه های نیمه کاره اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار