کد خبر : 91484
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1402- 06: 22

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

واکنش شانا گیلان به دخالت نمایندگان و گروه‌های سیاسی در عزل معاون اداری مالی دانشگاه گیلان

واکنش شانا گیلان به دخالت نمایندگان و گروه‌های سیاسی در عزل معاون اداری مالی دانشگاه گیلان

.

به گزارش گیلانستان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان در واکنش به اقدام رئیس دانشگاه گیلان در کنار گذاشتن خانم نرجس زمانی ( فرزند شهید) از مسند معاونت اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه گیلان طی بیانیه‌ای نوشت:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

هزاران درود و سلام به روح پاک امام راحل،خمینی کبیر و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و وطن و سلام و هزاران سلام به پیشگاه خانواده‌های معزز و مکرم شهیدان و یادگاران رنج‌دیده و زخم خورده‌ی آنها.

امروز با کمال تآسف و تلهف و شرمساری محضر شهدا در اقدامات عجیب برخی دولتمردان در انتصابات محضر مردم شریف گیلان عارضیم که نسبت به اقدام رئیس دانشگاه گیلان در کنارگذاشتن فرزند متخصص یک شهید والامقام از مسند معاونت اداری مالی دانشگاه گیلان مراتب اعتراض جدی و عمیق خود را اعلام میداریم.

 

دخالت بیجای بعضی از نمایندگان علیرغم انذار رهبری معظم انقلاب، در پدیدآوردن گروه‌های سیاسی برای مدیریت دانشگاه و عزل و نصب‌های گوناگون که مصداق عدم التزام عملی به ولایت مطلقه‌ی فقیه است را یادآور می‌شویم و اعلام می کنیم که مماشات با آمران و عاملان این‌دست اقدامات را در هر لباس و جایگاهی که باشند کنار خواهیم گذاشت.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان ضمن اعلام موضع قاطع در این خصوص راه را برای جبران باز میداند و تا حصول نتیجه‌ی نهایی کار را دنبال خواهد نمود.

 

والسلام علی من التبع‌الهدی

 

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار