کد خبر : 105869
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1403- 52: 11

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان:

پست فوق توزیع سنگر، برق دار می شود

پست فوق توزیع سنگر، برق دار می شود

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان از اتمام عملیات اجرایی و آماده برق دار شدن پست فوق توزیع برق بخش سنگر شهرستان رشت خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این پست، شاهد افزایش پایداری و کیفیت برق مشترکان در شهر سنگر خواهیم بود.

به گزارش گیلانستان، محمود دشت بزرگ امروز، ۲۷ فروردین ماه در گفت وگو با خبرنگاران، از اتمام عملیات اجرایی و آماده برق دار شدن پست فوق توزیع برق شهر سنگر از توابع شهرستان رشت خبر داد و عنوان کرد: پست فوق توزیع برق سنگر از پروژه‌های حیاتی و جزو ۱۸۰ اقدام عملیاتی تدوین شده وزارت نیرو برای عبور موفق از اوج بار سال جاری است.

 

وی افزود: خوشبختانه با رایزنی‌های مختلف و همکاری بسیار خوب مقامات و مسئولان محلی شهرستان رشت و سنگر، عملیات اجرایی این پروژه پایان یافت و این پست آماده در مدار قرار گرفتن است.

 

این مقام مسئول، سرویس‌دهی مطلوب به مشترکان، رفع مشکل اُفت ولتاژ، تداوم تقویت و پایداری شبکه فوق توزیع، افزایش قابلیت اطمینان در سطح فوق توزیع و اشتغالزایی جوانان منطقه را از جمله اهداف این پروژه دانست.

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در مورد مشخصات فنی پروژه نیز یادآور شد: پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت ۱۵ مگاولت آمپر سنگر شامل یک فیدر ورودی و چهار فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت است و لذا با بهره‌برداری از این پست، شاهد افزایش پایداری و کیفیت برق مشترکان در شهر سنگر خواهیم بود.

 

دشت‌ بزرگ با اشاره به سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد ریالی برای اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: احداث این پست برای ۹ نفر به طور مستقیم و برای ۳۰ نفر به طور غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار