کد خبر : 68068
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1400- 20: 17

رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان:

یادواره شهیدان «انصاری و نورانی» به صورت تلویزیونی برگزار می‌شود

یادواره شهیدان «انصاری و نورانی» به صورت تلویزیونی برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: یادواره شهیدان انصاری و نورانی به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت تلویزیونی برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ رضا رنجبر پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری برگزاری چهلمین سالگرد شهیدان انصاری و نورانی و ۲۵۷ شهید کارمند، اظهار کرد: در سال گذشته حدود ۱۱ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش تقریبی ۴ میلیارد تومان به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به ارتقای سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی، گفت: با استفاده از ظرفیت نخبگان و هیئت‌های اندیشه ورز در صدد افزایش کارآمدی نظام اداری و رضایتمندی مردم هستیم و پیش بینی آموزش برای مدیران و فرماندهان را نیز در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه برگزاری نشست استفاده از ظرفیت بسیج برای بهینه سازی مصرف انرژی انجام شده است، افزود: طی نشست‌هایی که با ادارات برق و آب داریم، این تفاهم نامه را به زودی امضا و اجرایی می‌کنیم.

رنجبر با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی، استاندار و معاون عمرانی استانداری گیلان، بیان کرد: این مراسم پیش از کرونا در مصلای رشت با حضور مردم برگزار می‌شد اما در دو سال اخیر برای حفظ سلامتی مردم به صورت تلویزیونی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شهید انصاری اصالتاً رودسری است، گفت: مراسمی روز سه شنبه هفته جاری ساعت ۱۸ عصر با سخنرانی سردار نقدی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مزار این شهید برگزار می‌شود که این مراسم به صورت مستقیم از شبکه باران پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم گلباران محل شهادت این دو شهید در خیابان لاکانی رشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه ۸ صبح روز سه شنبه با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار