کد خبر : 9547
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1395- 35: 17

هیچ کدام از تعهدات آمریکا در اجرای برجام عملی نشده است‌

هیچ کدام از تعهدات آمریکا در اجرای برجام عملی نشده است‌

ائمه جمعه شهرستان‌های گیلان با بیان اینکه چشم امید داشتن به دوستی با آمریکا خیانت به شهدا و ملت است، تاکید کردند: هیچ کدام از تعهدات آمریکا در اجرای برجام عملی نشده است‌.

به گزارش گیلانستان ، حجت الاسلام سید محمد حسن صفوی امام جمعه فومن ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: به همه توصیه می‌کنم تا تقوای الهی پیشه کرده و در همه حال خداوند را ناظر بر احوال خود بدانند.

امام جمعه فومن با بیان اینکه در روایات اشاره شده است که ائمه اطهار از لباس ویژه و مجزا برای نماز جمعه استفاده می‌کردند، گفت: بهتر است که مومنان برای نماز جمعه لباس ویژه و مجزا به تن کنند.

صفوی با گرامیداشت هفته منابع طبیعی این عرصه را گسترده دانست و افزود: باید با دشمنان طبیعت و سودجویان این عرصه برخورد و آن‌ها را به اشد مجازات رساند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری در پیش است، تصریح کرد: تبلیغات و سیاسی کردن فضا و محافل  پیش از موعد انتخابات یک فاجعه است و باید با این عوامل برخورد شود.

صفوی با اشاره به اینکه شعار امسال توسط مقام معظم رهبری “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل”  نامگذاری شده است، گفت: شایسته است خدمتگزاران و مسئولان این شهرستان تا پایان سال عملکرد یکساله خود را از تریبون نماز جمعه به گوش مردم برسانند.

امام جمعه فومن با بیان اینکه چشم امید داشتن به دوستی با آمریکا خیانت به شهدا و ملت است، افزود: مهمترین هدف آمریکا این است که با این نظام، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری مخالفت و دشمنی کند.

هدف آمریکایی‌ها از ایجاد داعش و تکفیری‌ها حفظ امنیت و آرامش رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی امام جمعه رودسر در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: آمریکایی‌ها و متحدانشان گروه‌های تروریستی داعش و تکفیری‌ها را در عراق و سوریه به‌وجود آوردند تا امنیت و آرامش رژیم صهیونیستی تضمین شود.

وی افزود: به برکت جانفشانی رزمندگان مقاومت امروز پرچم جبهه مقاومت در برابر تکفیری‌ها بالاست و شاهد پیروزی بیش از پیش آنها هستیم و ان‌شاءالله این پیروزی‌ها تا پیروزی کامل و شکست نهایی تکفیری‌ها ادامه می‌یابد.

خطیب جمعه رودسر با اشاره به هفته منابع طبیعی گفت: حفظ منابع طبیعی امری مهم در زندگی انسان است و در این راستا درختکاری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که باید به آن توجه شود.

روحانی با اشاره به هفته امور تربیتی تصریح کرد: مقوله تربیت بسیار مهم و سازنده است زیرا اساس تشکیل جامعه‌ای سالم و پویا در گرو تربیت سالم است و نقش آموزش و پرورش در این زمینه بسیار تعیین کننده است.

امام جمعه رودسر با گرامیداشت ایام فاطمیه ضمن تقدیر از برگزاری عزاداری‌های باشکوه در این ایام اظهار داشت: هرچقدر ارادتمان را به اهل بیت بیشتر کنیم بی‌تردید به تقوای الهی نزدیکتر می‌شویم و این خاصیت وجودی اهل بیت علیه السلام است.

هیچ کدام از تعهدات آمریکا در اجرای برجام عملی نشده است‌

حجت الاسلام والمسلمین احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امام جمعه لاهیجان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع این شهرستان با اشاره به بدعهدی آمریکا اظهار داشت: هیچ کدام از تعهدات آمریکا در اجرای برجام عملی نشده است‌.

وی ایران اسلامی را مدافع حق مظلومان دانست و افزود: با ظلم و استعمارگری در همه جای جهان مقابله می‌کنیم اما آمریکا هدفی جز چپاول کشورها ندارد بنابراین با محاسبات عقلانی رابطه دوستانه این دو کشور امکان پذیر نیست.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه ایران و آمریکا هرگز به نقطه مشترک نمی‌رسند گفت: آمریکا با سابقه بدی که از خود نشان داده است برای ما قابل اعتماد نیست و ما هرگز نمی‌توانیم به قول و توافق با او امیدی داشته باشیم.

وی با استناد به بیانات امام راحل در مورد رابطه ایران با آمریکا افزود: رابطه و تعامل در واقع بد نیست اما روابط بین کشورها مثل شمشیری دولبه، تیز است و همان‌طور که می‌تواند باعث ترقی شود ممکن است کشوری را زیر سلطه کشور دیگری ببرد.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به بیداری مردم ولایتمدار ایران اظهار داشت: مردم آگاهی لازم را در مورد آمریکا دارند و می‌دانند که منظور آن‌ها هرگز غمخواری و دوستی نیست بلکه به‌دنبال سودجویی‌های اقتصادی و سیاسی خود هستند.

عبدالله زاده خاطرنشان کرد: آمریکا هرگز نمی‌تواند توقعات ما را برآورده کند چون ستمگر است و همانگونه که نمی‌توانیم با فرد ستمگر معاشرت کنیم با کشور ظالم و حامی ظلم نیز نمی‌توانیم دست دوستی بدهیم.

وی افزود: نمی‌توانیم با کسانی عهد اخوت ببندیم که قسمتی از دنیا را به خاک و خون کشیده‌اند و اگر مقابل پیشروی آنها گرفته نمی‌شد در همه دنیا و حتی ایران وضع به همین منوال می‌شد.

امام جمعه لاهیجان ضمن تشکر از نیروی انتظامی این شهرستان در مورد دستگیری سارقان خودروی بانک پاسارگاد تهران گفت: امنیت و آسایش شهروندان را مدیون این عزیزان هستیم و از خدای متعال برایشان سلامتی و موفقیت مسئلت می‌کنیم.

وی با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد در روز ۱۴ اسفندماه افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از بهترین نهادهایی است که پس از پیروزی انقلاب تاسیس شده زیرا هدفش خدمت رساندن به مستضعفان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار