کد خبر : 54565
تاریخ انتشار : جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸

خطبه انقلابی امام جمعه رودسر درباره هتاکی دلخوش:

آقای نماینده گستاخ بی‌ادب، حرف مفت را کسانی می‌زنند که کاری برای مردم نکردند و به اطرافیان خود رسیدند

آقای نماینده گستاخ بی‌ادب، حرف مفت را کسانی می‌زنند که کاری برای مردم نکردند و به اطرافیان خود رسیدند

تأسف بزرگ‌تر برخی از نمایندگانی که در جلسه حضور داشتند و در مقابل این گستاخی نماینده صومعه‌سرا واکنشی از خود نشان ندادند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در آئین خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان رودسر اظهار کرد: طرح سالم‌سازی دریای رودسر نیازمند توجه جدی‌تری است.

وی با بیان اینکه طرح سالم‌سازی دریای رودسر ناقص است، افزود: این‌همه بودجه و اعتبارات برای طرح سالم‌سازی کجا هزینه می‌شود، لازم است که آقایان غیرت دینی، ملی و انقلابی خود را بروز دهند و همه دستگاه‌ها وظیفه‌دارند اهتمام ویژه‌ای در ساماندهی طرح سالم‌سازی دریا داشته باشند.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به حواشی تلخ دیروز در شورای اداری استانداری گیلان تصریح کرد: با توجه به اینکه نماینده ولی‌فقیه از قبل با استاندار هماهنگی کرده بودند که به دلیل مشغله کاری، زودتر از جلسه خارج خواهد شد بعد از اتمام بیانات خود با واکنش شدیداللحن نماینده شهرستان صومعه‌سرا همراه شد.

وی اعتراض نماینده صومعه‌سرا به خروج نماینده ولی‌فقیه را نوعی بی‌ادبی و گستاخی به جایگاه ولایت مطلقه فقیه و نماینده ولی‌فقیه در استان خواند و گفت: آقای نماینده گستاخ بی‌ادب، حرف مفت را کسانی می‌زنند که چهار سال در مجلس بودند و کاری برای مردم نکردند و به اطرافیان و دوستان خود رسیدند.

روحانی با اشاره به اینکه نماینده صومعه‌سرا ازجمله نمایندگانی است که با اغماض شورای نگهبان به مجلس راه‌یافته‌اند و اعتبارنامه‌اش تا مرحله رد صلاحیت پیش رفته است، خاطرنشان کرد: این آقا که بسیاری از شبهات مالی و اطرافیانش را در پرونده خود جای‌داده و تعهد کرده که مراقب مرداب خواری و کارهای اشتباه گذشته خود باشد تا تکرار نشود حالا که به مجلس راه‌یافته توهین می‌کند.

وی با ابراز تأسف که چنین افرادی در مقابل این‌همه نابسامانی در کشور مهر سکوت بر دهان می‌زنند، بیان کرد: تأسف بزرگ‌تر برخی از نمایندگانی که در جلسه حضور داشتند و در مقابل این گستاخی نماینده صومعه‌سرا واکنشی از خود نشان ندادند هرچند که از دفاع منصفانه استاندار تشکر می‌کنم.

خطیب جمعه رودسر با اشاره به سکوت نمایندگان حاضر نسبت به بی‌احترامی به جایگاه نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: معلوم می‌شود شیوه این آقایان در ادامه چهار سال چنین خواهد بود و در مقابل هر اتفاقی که قرار است در کشور بیفتد بی‌تفاوت خواهند بود.

وی از دستگاه‌های نظارتی به‌ویژه شورای نگهبان خواست که در دوره‌های آینده بدون اغماض و ملاحظه چنین افراد هتاک و گستاخ را رد صلاحیت کنند و دستگاه قضایی کمیسیون نظارت بر رفتار نمایندگان با این‌گونه نمایندگان گستاخ برخورد قانونی کنند.

روحانی با اشاره به دیدار رهبر معظم با نخست‌وزیر عراق و اینکه جمهوری اسلامی هرگز موضوع ترور حاج قاسم سلیمانی را فراموش نکرده است؛ افزود: جمهوری اسلامی ایران در مقابل هر تعرض اقدام متقابلی خواهد داشت و خواب آرام را از چشمان آمریکایی‌ها خواهد گرفت.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار