کد خبر : 2347
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱

آغاز حملات انتخاباتی رسانه های اصلاح طلب گیلان به دلسوزان انقلاب!

آغاز حملات انتخاباتی رسانه های اصلاح طلب گیلان به دلسوزان انقلاب!

اخیراً مشاهده شده یکی از این سایتهای اجاره ای گیلان مطلبی با عنوان مدعیان انتخابات مجلس دهم انتشار و در آن بغض و کینه جریان اعتدال و اصلاحات نسبت به عده‌ای از دلسوزان انقلاب را نشان داد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی درگیلان، با نزدیک شدن به ۷ اسفندماه و برگزاری انتخابات حساس مجلس شورای اسلامی، فضای سیاسی استان گیلان روز به روز رقابتی تر شده و کاندیداهای احتمالی نیز به شدت به دنبال یارگیری و تیم سازی برای خود هستند.

برخی از این نامزدها خود را به هر آب و آتشی میزنند تا تعدادی رای جمع نموده و آن را ذخیره ای برای هفتم اسفند نمایند. این رای ها آنقدر برای آنان اهمیت دارد که حاضرند میلیونها و حتی میلیاردها تومان هزینه نمایند تا هرطور که شده راهی بهارستان و خانه ملت شوند!

در این بین برخی از اصلاح طلبان استان با هزینه های گزاف خود سایتهایی هم تاسیس نموده اند که به نفع کاندیدایی خاص و تخریب رقبایش، قلم بزنند و بدون در نظر گرفتن معضلات و مشکلات مردم، تنها به حمایت کورکورانه از جریانات حامی فتنه و بعضا معاند نظام بپردازند.

رسانه هایی که هیچ گاه مواضع خود را درخصوص هتک حرمت فتنه گران و طرفدارانشان به ساحت مقدس اباعبدالله علیه السلام در عاشورای ۸۸، توهین آنان به امام راحل و پاره کردن عکس آن بزرگوار، اقداماتشان علیه امنیت ملی، همنوایی آنها با دشمنان اسلام و انقلاب، تلاش برای بر انداری نظام و ضربه به جایگاه ولایت مطلقه فقیه و… مشخص نکرده اند و حتی بعضاً به طرفداری از بدخواهان نظام و ولایت فقیه نیز تبلیغ و مطالبی منتشر می کنند!!!

اخیراً مشاهده شده یکی از این سایتهای اجاره ای مطلبی با عنوان مدعیان انتخابات مجلس دهم انتشار و در آن بغض و کینه جریان اعتدال و اصلاحات نسبت به عده‌ای از دلسوزان انقلاب را نشان داد.

در این خبر ضمن توهین و تخریبِ یکی از نامزدهای احتمالی، وی را عامل انحلال شورای سوم رشت دانسته و مدعی شده رای آوری ۲ تن از اعضای فعلی شورا نیز با تقلب در باز شماری آرا توسط وی صورت گرفته است! در ادامه هم وی را مقصر افزایش بیکاری و عدم کیفیت نان دانستند!!!

این سایتها همچنین یکی دیگر از کاندیداهای ارزشی را به عدم ثبات اعتقادی متهم کردند و نوشتند که وی برای پیروزی در انتخابات، هم علیه فتنه گران شعار می دهد و هم طرفدارانشان را عضو ستادش میکند و نیز طوری وی را به دروغ حامی قلیانداران معرفی نمودند که انگار یادشان رفته برخی از سران هم طیف خودشان چه مفاسد و پرونده هایی که ندارند!

هرچند برای ما هم انتشار گوشه ای از سوابق و کارنامه افراد تندروی اصلاح طلب که سودای کاندیداتوری نیز دارند کار سختی نمی باشد، ولی از آنجایی که توهین و تخریب را محکوم نموده و در آموزه های دینی خود نمی بینیم، از این کار خودداری می نماییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسین جمعه , 20 آذر 1394 - 8:04

تحلیل جالب و دقیقی بود
فکر نمی کردم قلم به این قشنگی داشته باشید
از این به بعد دیگه مشتری پروپا قرص سایتتون میشم

به امید پیروزی دلسوزان انقلاب در انتخابات…

سید جمعه , 20 آذر 1394 - 11:58

ولی از آنجایی که توهین و تخریب را محکوم نموده و در آموزه های دینی خود نمی بینیم، از این کار خودداری می نماییم.

بنیان این سایت شما و همچنین […] بر تخریب استاور بوده
یادوت رفته چه اهانت هایی به […]کردید.یادتون رفته با یک […] به نام […] که دارای انحرافات متعدد […] و […] است دور هم نشستید و همصدا شدید و رسانه های تراز انقلاب(مردم از خنده) تشکیل دادید

برو توبه کن عموجان که پرونده ات بدجور سیاهه

رفتن به نوار ابزار