کد خبر : 6985
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1395- 57: 12

آقای نفوذی! دیر نیست که خشم انقلابی فرزندان معنوی حضرت روح الله و امام‌خامنه‌‌ای به سرآید!

آقای نفوذی! دیر نیست که خشم انقلابی فرزندان معنوی حضرت روح الله و امام‌خامنه‌‌ای به سرآید!

امت حزب‌الله در این مقال ضمن تذکر جدی به مسئولان و مدیران خواهان عذرخواهی رسمی توسط عالی‌ترین مقام جهاد دانشگاهی استان و کشور در این خصوص به صورت آشکار و عیان است.

به گزارش گیلانستان، امت حزب الله(عاشقان ولایت) رشت پیرامون جمع آوری پرچم آمریکا و اسرائیل توسط مسئولان جهاد دانشگاهی گیلان که دانشجویان جهت لگدمال برزمین پهن کرده بودند، بیانیه ای صادر نمود که در زیر آمده است:

 

به نام خداوند بخشنده مهربان

یادمان باشد پیام آفتاب/ دست نامحرم نیفتد انقلاب

   روز شانزدهم آذرماه مقارن است با روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره سه دانشجوی شهید؛ مصطفی‌بزرگ‌نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت رضوی که در اعتراض به سفر ریچارد نیکسون معاون وقت رئیس جمهور آمریکا در دانشگاه تهران به سال ۱۳۳۲ به خاک و خون کشیده شدند. روزی که در طول بیش از نیم قرن به نماد استعمارستیزی و آزادی خواهی جریان دانشجوئی تبدیل شده است.

   اما امسال در شانزدهم آذر ماه شاهد رخدادی در استان گیلان بودیم که بهت و حیرت جامعه انقلابی و ارزشی استان گیلان را برانگیخت.

  در عین ناباوری مسئولین جهاد دانشگاهی رشت با جمع نمودن پرچم های امریکا و اسرائیل که در سرسرای دانشگاه پهن شده بود تا به نشانه استعمار ستیزی توسط دانشجویان  لگد مال شود، بدعتی خاص را بنا نهادند که در نوع خود باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

   در شرایطی که در آستانه اقدام ضد ایرانی مجلسین آمریکا و به دنبال آن عهدشکنی نظام اجرائی آمریکا در قضیه برجام هستیم انسان به تفکر می‌افتد که در پشت این حرکت چه فلسفه‌ای نهفته است؟ آیا کارنامه پُر و پیمان جنایات آمریکا در حق ملت ایران و ملت‌های آزاده را می‌توان به فراموشی سپرد؟ آیا این اندازه دلباختگی و شیفتگی در برابر دولت استعمارگر آمریکا معنائی جز عدم توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نفوذ دارد؟ آیا می‌توان به چشم اغماض از کنار چنین حرکتی گذشت و آن را به حساب خطای انسانی گذاشت و خون گرانقدر شهدا را که توسط آمریکا و ایادی آن به شهادت رسیدند به هیچ انگاشت؟ آیا می‌توان حرکت ذره‌ای و  گام به گام جریان فتنه را که هر روز از جائی سردرمی‌آورد به حساب اتفاق گذاشت؟

   حقیقت این است که بی‌توجهی مسئولان به فرمایشات امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) امروز موجب گردیده تا بعضاً فرصت طلبان و دشمنان انقلاب اسلامی در پست های کلیدی به خصوص در وزارت علوم جاخوش کنند و شاهد اینگونه حرکات ساختارشکن باشیم و جالب ماجرا این است که مسئولان ارشد استان در این خصوص سیاست سکوت پیشه کرده‌اند و انگار قصد دارند بی تفاوت از کنار آن بگذرند! که این عمل جنایتی است که عقوبت آن به یقین سبک نخواهد بود و خون شهدا در این میانه به اذن الهی پایمال نخواهد گردید و گریبانگیر این عوامل سرسپرده خواهد شد.

   اینکه مسئولان به این مهم توجه داشته باشند و یا اینکه در سایه غفلت و بی‌بصیرتی از کنار آن بگذرند حرفی است که به جای خود قابل بحث و بررسی است و امت حزب‌الله در این مقال ضمن تذکر جدی به مسئولان و مدیران خواهان عذرخواهی رسمی توسط عالی‌ترین مقام جهاد دانشگاهی استان و کشور در این خصوص به صورت آشکار و عیان است تا شاید مورد قبول جامعه انقلابی و ارزشی واقع گردد و از گناه آنان درگذرند.

   اما نکته مهم‌تر این است که صبوری در برابر اینگونه اعمال توسط پیاده نظام مفلوک جریان مزدور و خود‌فروخته هم اندازه‌ای دارد و دیر نیست که خشم انقلابی فرزندان معنوی حضرت روح الله و امام‌خامنه‌‌ای(مدظله‌العالی) به سرآید! و آنگاه دیگر کسی انتظار مدارا و تحمل از بسیجیان بصیر نداشته باشد که انقلاب اسلامی و سرمایه‌های ارزشمند آن وجه المعامله هیچ حرکتی نیست و کسی حق تعرض به این ارزش‌ها را ندارد.

   اما سخن آخر با عنصر نفوذی که این حرکت مذبوحانه را انجام داده است؛ حرکتی که در ظاهر خون به دل دانشجویان بسیجی بصیر کرد ولی در عمل به استواری آنها در حق گوئی افزود که جریان شناسی و عبرت از فتنه‌ها ازدرس‌های مهم تاریخ است.

   جناب آقای نفوذی به گمان ما آنقدر کوچک هستید که روی سخن ما با شما  نباشد که تنها یک پیاده نظام مزدور هستید و حضرت حافظ چه زیبا سرود که:

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌ داری

امت حزب الله(عاشقان ولایت) آذر ماه ۱۳۹۵

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲

بررسی عملکرد این فرد در دوران تصدی نشاندهنده عناد با نیروهای متدین و انقلابی است .

رفتن به نوار ابزار