کد خبر : 1907
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳

آیت الله قربانی سناریوی خطرناک فتنه گران را بر هم زد/ نفوذ افراطیون اصلاح طلب در دولت

آیت الله قربانی سناریوی خطرناک فتنه گران را بر هم زد/ نفوذ افراطیون اصلاح طلب در دولت

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: حضرت آیت الله قربانی که همیشه سایه شان بر سر مردم بوده و هست، در خطبه های اخیر نماز جمعه سناریوی خطرناک آنان را با فرمایشات انقلابی خود بر هم زده و کاری کردند که خوابشان بی تعبیر بماند.

سبحان الله علیپور در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان” با اشاره به تدفین پیکر پاک شهید سیرت نیا و دو شهید گمنام در هفته جاری اظهار کرد: فضای استان گیلان این هفته سرشار از معنویت و یاد و خاطره عزیزترین انسانهای عالم یعنی شهدای گرانقدر بود که با آمدنشان پیامهای ارزشمندی به ما دادند.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه متاسفانه در دوسال اخیر فتنه گران و حامیانشان در سراسر کشور مخصوصا استان گیلان در حال جان گرفتن هستند، خاطرنشان کرد: آنان کسانی اند که هنوز از ضررهایی که به اسلام و انقلاب در سالهای اخیر بالاخص در سال 88 و روز عاشورای امام حسین(ع) وارد نمودند، برائت و توبه نکرده و همچنان اصرار بر هنجارشکنی و تحرکات فتنه گرانه خود در جامعه داشته و افکار شومی در سر می پرورانند.

وی با تاکید بر اینکه حامیان فتنه سناریوهای عجیب سیاسی و انتخاباتی زیادی طراحی نموده اند، گفت: یکی از اهداف این بدخواهان نظام نفوذ در بدنه دولت و بهره برداری حزبی و جناحی از دولتمردان است.

مدیرکل سابق حمل و نقل و پایانه های گیلان با اشاره به اینکه عده ای به دنبال سهم خواهی از دولت یازدهم هستند، افزود: آن افراطیونِ اصلاح طلب برای پیروزی در انتخابات مجلس می خواهند فرماندارن و مدیرانی در شهرستانها منصوب باشند که بتوانند از آنان سوء استفاده سیاسی و تبلیغاتی برای خود کنند.

علیپور به برنامه های از پیش طراحی شده حامیان فتنه در استان اشاره کرد و گفت: حضرت آیت الله قربانی که همیشه سایه شان بر سر مردم بوده و هست، در خطبه های اخیر نماز جمعه سناریوی خطرناک آنان را با فرمایشات انقلابی خود بر هم زده و کاری کردند که خوابشان بی تعبیر بماند.

وی با تاکید بر اینکه بیانات امام جمعه محترم رشت باعث شادمانی و خرسندی همه ما شده است، افزود: برخی از حامیان فتنه جسارت را به حدی رسانده اند که علاوه بر سخنرانی در مجامع عمومی حتی به خود جرات داده در مساجد هم روی منبر می نشینند و مردم را موعظه می کنند.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان گیلان در پایان ابراز نمود: همه افراد، گروه ها و نیروهای ارزشی استان، آیت الله قربانی را پدر معنوی خود دانسته و چتر حمایتی ایشان را بار دیگر در نماز جمعه اخیر بر سر خود دیدند و خدا را از این بابت شکر می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار