کد خبر : 2251
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲

احشام سرگردان مرگ یک زن را رقم زدند

احشام سرگردان مرگ یک زن را رقم زدند

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: بر اثر برخورد موتورسیکلت با حیوانات اهلی رها شده در مسیر لشت‌نشا به خشکبیجار رشت، زن 23 ساله که ترک‌نشین این موتور بود جان خود را از دست داد.

به گزارش درگیلان، مهیار رستگار ظهر امروز در نشست انتظامی استان گزارشی از رهاسازی احشام و وقوع حوادث مرگبار را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در محور لشت‌نشا به خشکبیجار یک موتور سیکلت در حرکت بود، افزود: راکب موتروسیکلت ناگهان در مقابل خود یک حشم سرگردان را دید اما به قدری این اتفاق سریع افتاد که فرصت تغییر مسیر و فرار را از او گرفت و با شدت با حشم مذکور برخورد کرد.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه در حادثه مذکور زن 23 ساله که ترک موتور نشسته بود بلافاصله جان خود را از دست، گفت: راکب موتور نیز به شدت مجروح و توسط تیم اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی دلیل اصلی وقوع حادثه مرگبار مذکور را رها کردن «حشم» «حیوانات اهلی» بدون هیچ‌گونه مهار و مراقب به خیابان دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون هفت نفر بر اثر تصادفات با اینگونه حیوانات جان باختند.

رستگار ادامه داد: در مدت مذکور 126 نفر نیز دچار جراحت سطحی یا شدید در برخورد با حیوانان اهلی رها شده در خیابان شدند و 484 تصادف منجر به خسارت نیز در این مدت ثبت شده است.

وی رها کردن حیوانات اهلی بدون مراقب و مهار در سطح سواره‌‌روها و معابر عبوری خودرو‌ها را سبب وقوع حوادث تلخ دانست و یادآور شد: از مالکان «حشم» می‌خواهیم حیوانات اهلی خود را سرگردان و بدون مراقبت در خیابان‌ها و معابر رها نکنند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار