کد خبر : 107565
تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1403- 34: 20

استفاده از ۷۳ مکان ورزشی روباز و سرپوشیده گیلان رایگان شد

استفاده از ۷۳ مکان ورزشی روباز و سرپوشیده گیلان رایگان شد

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، ۷۳ مکان ورزشی روباز و سرپوشیده در ۱۷ شهرستان گیلان برای ورزش کردن عموم مردان و زنان گیلانی رایگان اعلام شد و از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

به گزارش گیلانستان، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان امروز در جمع خبرنگاران با تمجید از طرح ملی ورزش و مردم که رایگان کردن و آسان‌سازی ورزش را در سبد خانوارهای ایرانی و گیلانی قرار می‌دهد، اظهار کرد: با همکاری و تلاش همکاران در شهرستان‌ها، معاونت ورزشی و گروه ورزش همگانی، در نهایت لیست جامع و کاملی از ۷۳ مکان ورزشی روباز و سرپوشیده در تمامی شهرستان‌ها استخراج شده است.

وی با بیان اینکه اماکن مدنظر از روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه جاری برای عموم مردان و زنان گیلانی، ورزش و تندرستی رایگان خواهد شد، گفت: در جداول مشخص شده برای سالن‌ها، روزها و ساعات ورزش کردن عمومی بانوان و آقایان به تفکیک اعلام شده و مردم گیلان می‌توانند از آن به صورت رایگان استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره باینکه جدول زمانبندی روزها و ساعات ورزش رایگان منتشر شده و علاقه مندان می‌توانند از طریق ادارات شهرستان مطلع شوند، گفت: در شهرستان رشت پیست ورزشگاه شهید عضدی، یادگار امام (ره) و سردارجنگل رشت، سالن ورزشی ۶ هزار نفری شهدا، سالن تختی، تنیس روی میز یادگار امام (ره)، سالن جودو، سالن شهید رجایی، سالن شهید مدافع حرم فلکده، سالن رزمی مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری شهدای رشت برای استفاده رایگان عموم مردم طبق جدول مشخص و آماده است.

آرمان با تشکر از رعایت عفاف و حجاب ورزشکاران و قهرمانان و مردم در مکان‌های ورزشی بیان کرد: از همه مخاطبان تقاضا دارم برای استفاده از تمامی اماکن ورزشی حجاب و عفاف اسلامی را جداً رعایت کنند تا از ورود آن‌ها جلوگیری نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار