کد خبر : 889
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۴۸

انتخابات هیات فوتبال دارای مشروعیت منطقی نبوده و نتیجه آن از قبل تعیین شده است

انتخابات هیات فوتبال دارای مشروعیت منطقی نبوده و نتیجه آن از قبل تعیین شده است

محسن خاکزاد یکی از کاندیداهای ریاست هیات فوتبال گیلان طی نامه ای سرگشاده به مدیرکل ورزش و جوانان استان از کاندیداتوری ریاست هیات فوتبال انصراف داد.

به گزارش در گیلان به نقل از خزر، متن نامه  سرگشاده محسن خاکزاد  کاندیدای ریاست هیات هیات فوتبال گیلان به شرح زیر می باشد:

مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان گیلان

احتراماً با سپاس از مساعی و تلاشهای شما برای اعتلای ورزش گیلان که از مفاخر آن هستید و ضمن تشکر از فرهیختگان و دلسوزان فوتبال گیلان که الحق و الانصاف بدون هرگونه چشمداشت و نگاه باندی و گروهی به فوتبال بار اصلی آن را بر دوش کشیده اند و به شدت از فضای غیراخلاقی، بدون برنامه و سنتی به پدیده جامعه شناختی و صنعت فوتبال گله مند می باشند، مراتب اعتراض و انصراف خود را از کاندیداتوری ریاست هیات فوتبال گیلان که در تاریخ 1394/06/22 برگزار خواهد شد به دلایل ذیل اعلام می دارم:

مبنا و اساس سلامت هر انتخاباتی ایجاد فرصت برابر و منصفانه برای تمامی کاندیداهاست. انتخابات ریاست هیات فوتبال گیلان در تاریخ 1394/06/22 به دلایل ذیل دارای مشروعیت منطقی نبوده و نتیجه آن به نحو هنرمندانه ای از قبل تعیین شده است. در یک چنین وضعیتی رییس فیفا هم مورد اعتماد اکثریت مجمع هیات فوتبال نبوده و رای نخواهد آورد.

1- با اتمام دوره ریاست جناب آقای قربانعلی الماسخاله می بایست برای برگزاری انتخابات و اداره امور هیات فوتبال سرپرست تعیین می شد تا شرایط برای برگزاری انتخابات منصفانه فراهم می گردید ولی علیرغم مکاتبات متعدد اداره کل ورزش وجوانان، فدراسیون فوتبال با تعیین سرپرست مخالفت نموده است!!!

2- روابط عمومی هیات فوتبال گیلان در اطلاعیه ای  اعلام نمود که خبرگزاری ها و رسانه های تصویری می توانند مدت پنج دقیقه ابتدایی جلسه را پوشش خبری دهند و پس از آن منتظر اعلام نتیجه رای گیری بمانند!! در شرایطی که در کشور برگزاری جلسات مجلس شورای اسلامی و دادگاهها و حتی جلسات کمیسیون مجلس در خصوص برجام که مشروح مطالب طرح شده در آن  موضوعی مهم و مربوط به امنیت ملی است علنی است، معلوم نیست که چرا ارائه برنامه توسط کاندیداها و مطالب آنها علنی نیست! بماند که اعطای وقت 5 دقیقه ای برای ارایه برنامه و معرفی کاندیداها که احتمالا بر مبنای آن اعضای مجمع رای خواهند داد مرغ پخته را هم می خنداند! 

3- اکثریت اعضای مجمع انتخابات هیات فوتبال یعنی افرادی که حق رای دارند توسط آقای قربانعلی الماسخاله تعیین و منصوب گردیده اند  که حداقل از باب لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق، امکان رای دادن اکثریت انها به فردی غیر از ایشان دور از ذهن و البته دور از جوانمردیهای مرسوم این روزهای فوتبال کشور است!! علت اصرار به تعیین سرپرست برای هیات فوتبال این بوده تا چنین فضایی تغییر و زمینه برقراری انتخابات منصفانه فراهم شود که نتیجه آن اعتلا و پیشرفت فوتبال خواهد بود که در نظر طبع مشکل پسند جناب کفاشیان و دوستان مقبول نیفتاد!!

4- واقعیت این است که قسمت عمده ای از مشکلات فرهنگی و فضای غیر اخلاقی حاکم بر وضعیت فوتبال کشور نتیجه ضعف عملکرد جناب کفاشیان است که ریاست مجمع انتخاباتی هیات فوتبال را عهده دارد و تا چند ماه دیگر کاندیدای بالقوه ریاست فدراسیون فوتبال و محتاج رای رییس هیات فوتبال گیلان می باشند و چه کسی بهتر از رفیقان گرمابه و گلستان و چه کمندی بر گردن استوارتر از احسان!!

استاد رهنمای عزیز واقعیت این است که بنده هرگز خود را در جایگاهی که عهده دار مدیریت فوتبال پرافتخار و ریشه دار گیلان باشم ندانسته و ندیده ام ولی نیک می دانم که اداره فوتبال امروز نیازمند برنامه، تفکر مدرن، مدیریت راهبردی و تعامل با رسانه ها و در یک کلام طراحی یک دیپلماسی برای توسعه ورزش دارد و در همین راستا تغییر در مدیریت فوتبال گیلان ضرورت دارد.

اما سخنی با جناب استاد کفاشیان – به استان ما خوش آمدید و با دست پر هم خواهید رفت!

چندین سال است که توفیق خدمت به فوتبال و مشتاقان بسیار آن را دارید و یحتمل از دیگران نیاز و از شما ناز که بازهم بمانید و به فوتبال پاک و شفاف و اخلاقی ما خدمت کنید! باشد ، بمانید ولی شما را بخدا در ازای رای آتی در مجمع فدراسیون فوتبال به ماندگاریتان حداقل کاری کنید که برای داماش و سپیدرود و ملوان هم بماند!!;کاری که برای فوتبال گیلان بماند!!لطفا کالای پرافتخار و شکوهمند ما را ارزان نخرید هرچند که خودمان قیمتی بودن آن را باور نداشته باشیم!1

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار