کد خبر : 82739
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱

طی حکمی از دکتر بالو؛

انتصاب و معارفه سرپرست دانشکده پزشکی گیلان

انتصاب و معارفه سرپرست دانشکده پزشکی گیلان

.

به گزارش گیلانستان، طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از زحمات دکتر جلال خیرخواه رئیس پیشین و دکتر شادمان نعمتی رسماً به‌عنوان سرپرست دانشکده پزشکی معرفی شد.

 

حیدرعلی بالو، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در آیین تکریم رئیس پیشین و معارفه سرپرست دانشکده پزشکی در سالن اجلاس حوزه ریاست با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه دانشکده پزشکی در آموزش علوم پزشکی، اظهار کرد: جایگاه دانشکده پزشکی در دنیا با توجه به نوع مأموریت آن، ویژه و قابل‌توجه است.

 

وی دانشکده پزشکی گیلان را نیز در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان بسیار ویژه دانست و افزود: در دوره کنونی در پی تحقق تربیت صحیح دانشجو و به‌کارگیری از نیروهای نخبه و متعهد در دانشکده پزشکی هستیم.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به نقش برجسته اساتید در تربیت نسلی از دانشجویان پزشکی، گفت: اساتید و مسئولان دانشکده پزشکی به‌ویژه هیئت‌رئیسه آن، الگویی برای دانشجویان هستند و جایگاه اعضای هیئت‌علمی و اساتید در دانشکده پزشکی بسیار مهم است و باید این جایگاه به دانشکده پزشکی بازگردد.

 

وی به ظرفیت عظیم سرمایه انسانی و تجارب ارزشمند موجود در دانشگاه علوم پزشکی گیلان اشاره کرد و گفت: اساتید پایه، اعضای هیئت‌علمی و استادان بالینی بسیار نخبه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی گیلان وجود دارند که می‌طلبد ظرفیت عظیم علمی و گنجینه ارزشمند تجربه آن‌ها در اختیار دانشجویان و فراگیران در دانشکده پزشکی قرار بگیرد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین بر هماهنگی و انسجام مجموعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اجرای برنامه‌های راهبردی و اصلاح ساختارها در دانشکده پزشکی تأکید کرد.

 

بالو خدمت به مردم و جلب رضایت آن‌ها را غایت مأموریت سازمان در دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانست و گفت: خدمت به بیمار برای ما بسیار مهم است و اگر تربیت دانشجویان پزشکی به‌درستی و در چارچوب خود انجام شود، یقیناً مردم از خدمات سلامت‌محور استان به‌درستی و نیکی بهره‌مند خواهند شد.

 

گفتنی است در ادامه این نشست، از زحمات دکتر جلال خیرخواه رئیس پیشین دانشکده پزشکی تقدیر و دکتر شادمان نعمتی رسماً به‌عنوان سرپرست دانشکده پزشکی معرفی شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار