کد خبر : 2798
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷

انتقاد شبکه صهیونستی “من و تو” از مصاحبه باقری خطیبانی با “درگیلان”!!!+ فیلم

انتقاد شبکه صهیونستی “من و تو” از مصاحبه باقری خطیبانی با “درگیلان”!!!+ فیلم

شبکه صهیونستی “من و تو” در برنامه ای به پوشش اتفاقات روز رشت پرداخت و آن را بسیار خوب ارزیابی و ضمن معرفی باقری خطیبانی به عنوان منتقد این مراسم، از بابت مخالفت های رسانه های اصولگرا و ارزشی با آن ابراز تاسف کرد!

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی “درگیلان“، شبکه صهیونیستی “من و تو” ضمن حمایت از برنامه روز رشت و رقاصی زنان به مصاحبه محمود باقری خطیبانی عضو شورای رشت با “درگیلان” (لینک) واکنش نشان داد و از گفته هایش ابراز تاسف نمود!!!

manto

در حالی که برخی از اعضای مدعی اصولگرایی در شورای اسلامی شهر رشت هیچ عکس العملی نسبت به اتفاقات اسفناک روز رشت نشان نداده و سکوت را بهترین سیاست دانسته و شهردار و روابط عمومی شهرداری رشت هیچ پاسخی به دغدغه های مردم متدین و اعتراضات شهروندان ارزشمدار نمی دهند و خاطیان اصلی و دست اندرکاران پشت پرده این مراسم را به مردم معرفی نمی نمایند، گویا آوازه این اتفاقات شرم آور به آن سوی مرزها هم رسیده و شبکه صهیونستی “من و تو” که با بودجه خاندان سلطنتی انگلیس دایر شده است، به انعکاس رقص دختران در روز رشت می پردازد و از اعتراض اصولگرایان و مردم ارزشی و متدین تاسف می کند!! 

گفتنی است قسمت هایی از این ویدیو به علت پوشش نامناسب مجریان برنامه در این شبکه صهیونستی به رنگ مشکی نمایش داده شده است.

ضمن عرض پوزش از خوانندگان محترم و شهروندان متدین، به آن دلیل که برخی از مسئولین و رسانه ها در این خصوص روزه سکوت گرفته اند و برخی دیگر ادعا کرده اند که در روز رشت، هیچ منکری به وقوع نپیوسته است، قسمت های دیگری از فیلم چگونگی برگزاری این جشن مختلط را منتشر می کنیم. امید است مسئولین محترمی که امروز به هر دلیلی سکوت را مصلحت دانسته اند، به یاد داشته باشند که کرسی مدیریتی خود را مدیون خون پاک شهدایی هستند که در همان میدان شهدای ذهاب، با بدرقه مادرانشان به جمع مدافعان حرم پیوستند و پرده در پرده افلاک گشودند.

 /خزر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

احمدزاده شنبه , 19 دی 1394 - 23:05

وااااای…
بخدا داره گریم میگیره
خدا لعنت کنه همه اونایی رو که باعث شدن آبروی ما رشتی ها تو دنیا بره!!!
شهدا شرمنه ایم…

سید شنبه , 19 دی 1394 - 23:08

عروس گوله جزو آئین سنتی گیلانیان است و هر ساله این مراسم عالی برگزار میشه

اونایی که امروز گریه می کند با فرهنگ گیلانی اشنا ندارند و واسه یه جای دیگه اند

ج.ر یکشنبه , 20 دی 1394 - 9:17

بابا چرا در مورد یک روز شادی مردم اینقدر مسخره بازی در میارید؟چرا نمیذارید مردم با این خوشی های لحظه ای حداقل چند ساعت فارغ از بدهی و قسط و وام و جهزیه و … بشن،چی میخواید؟

اميرمحمد سه شنبه , 22 دی 1394 - 11:20

ممنون از کسايي ک واقعا دارن زحمت ميکشن تو شهر خدايب دمت گرم اقاي خطيباني کسايي ک سکوت ميکنن بايد جواب خون شهدارو اون دنيا بدن
وکسايي ک باني اين کارهاي بي شرمانه شدن خدا روز خوش بهشون نشون نده مردم هم که شب و روز ازادن بعد ميان اينجا مينويسن نميزاريد ازاد باشيد لخدا اين ازادي ني ست

رفتن به نوار ابزار