کد خبر : 89746
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

اوج گیری کرونا در گیلان/ ۴۷ نفر در شبانه روز گذشته بستری شدند

اوج گیری کرونا در گیلان/ ۴۷ نفر در شبانه روز گذشته بستری شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بستری ۴۷ بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۰۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

به گزارش گیلانستان، فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بستری ۹ بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان گیلان اظهار کرد: امروز تعداد بستری‌های کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی گیلان به ۱۶ نفر رسیده است.

 

وی از ترخیص ۳۴ بیمار کرونایی بهبود یافته از بیمارستان‌های گیلان طی شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: مردم به ویژه بیماران خاص، برای جلوگیری از شیوع بیشتری بیماری کرونا و سرماخوردگی‌های فصلی، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و زدن ماسک را جدی بگیرند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۴۷ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته اضافه کرد: در حال حاضر ۱۰۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

 

وی با بیان اینکه آمار بستری‌های کرونایی در گیلان نسبت به روز گذشته افزایش داشته است، اضافه کرد: وضعیت ۱۷ نفر از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها بدحال گزارش شده است.

 

مهرابیان بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم تاکید کرد و ادامه داد: زدن ماسک و رعایت دستورالعمل‌ها در ایام تعطیلات نوروز بیش از پیش توصیه می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار