کد خبر : 125
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 خرداد 1394- 03: 14

بالاخره “نهضت آسفالت” داریم یا نداریم؟!

بالاخره “نهضت آسفالت” داریم یا نداریم؟!

با آنکه شهردار رشت اطلاق عنوان “نهضت آسفالت” را به فعالیت های اخیر شهرداری نوعی عوام فریبی دانسته بود اما …

به گزارش در گیلان به نقل از خزر آنلاین: چندی پیش محمد علی ثابت قدم، شهردار رشت در نشست پر حاشیه ی خود با مدیران برخی پایگاه های خبری استفاده از لفظ “نهضت آسفالت” را نوعی عوامفریبی خواند و گفت: “بهسازی روکش آسفالت وظیفه ی ذاتی شهرداری است و استفاده از عناوینی همچون نهضت آسفالت نوعی عوامفریبی به حساب می آید.”

حالا اما پورتال رسمی شهرداری رشت اقدام به انتشار تصاویری از فعالیت سازمان عمران شهرداری نموده و از آن به عنوان تلاش در راستای تحقق نهضت آسفالت در سال ۹۴ نام برده است!

با این اوصاف مشخص نیست سرانجام اطلاق عنوان “نهضت آسفالت” به فعالیت های عمرانی شهرداری رشت در خصوص بهسازی روکش آسفالت، مصداق عوامفریبی است یا خیر؟!

البته از آن جایی که مسئولان شهرداری کرج، اصفهان، دزفول، زابل، تبریز، نیر، گلوگاه، مرند، کلاردشت، ورامین، بهشهر، آبادان، خرمشهر، اردکان، قم، نهاوند، نیشابور، نوشهر، اراک، بم، ماهشهر و …  همه از عنوان “نهضت آسفالت” برای فعالیت های عمرانی شهرداری شهر خود استفاده می کنند، سوال اینجاست که آیا از نظر شهردار محترم رشت تمامی این افراد هم متهم به عوامفریبی خواهند بود؟

در پایان به شهردار رشت توصیه می شود قبل از آنکه موضوعی را در بین فعالان عرصه ی رسانه مطرح کنند ابتدا مسئولان روابط عمومی سازمان تحت تصدی خود را توجیه کنند!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار