کد خبر : 3682
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۰۵

بعضی از اعضای شورای لاهیجان خجالت نمی کشند! خداکند ایام عمر این شورا به سر آید

بعضی از اعضای شورای لاهیجان خجالت نمی کشند! خداکند ایام عمر این شورا به سر آید

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه چه جای تضمینی است که وقتی شما در روز علنی خلاف کردید در شورای شهر خلاف نکنید گفت: خداکند ایام عمر این شورای شهر به سر بیاید و شما مردم آگاهانه به افرادی رای دهید.

به گزارش درگیلان و به نقل از لاهیجان، امام جمعه لاهیجان با تقدیر از مردم لاهیجان با بیان اینکه در سال همدلی و همزبانی دو حماسه بزرگ در ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در هفتم اسفند آفریدید گفت: شما به خاطر شخص خاصی به صحنه نیامدید، بلکه منطق امام خمینی(ره) که همانا دشمن ستیزی و تقویت ارزشهاست را به خوبی تشخیص دادید.

حجت الاسلام عبدالله زاده با بیان اینکه همه مردم در انقلاب اسلامی ایران، برخلاف تبلیغات و گفته های دشمن، نقش اساسی دارند گفت: آنهایی که بر طبل اختلاف می کوبیدند و می گفتند رای برای فردخاصی است امروز از گفتار خود شرمنده هستند، چون در تهران برخی از اعضای شورای شهر نیز رای نیاورند و این نشان دهنده نقش پررنگ مردم است.

حجت الاسلام احمد عبدالله زاده با بیان اینکه یک کار زشت و ناپسند در شهرستان لاهیجان اتفاق افتاد که برخلاف گفته ی همگان، بنده باور نمیکردم که در این شهر، رای خرید و فروش میشود گفت: متاسفانه عده ای پول در جیب گذاشتند که رای بخرند و البته دست بسیجیان، نیروهای انتظامی، نظامی، دولتی، نظارتی و امنیتی درد نکند.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه متاسفانه عده ای که نماینده شما هستند و شما به آنها رای دادید می خواستند تخلف کنند افزود: بعضی از اعضای شورای شهر لاهیجان که خجالت نمی کشند و تشت رسوایی شان افتاد و به صدا درآمد.

وی افزود: به رئیس محترم اداره اطلاعات شهرستان عرض کردم که باید این مسائل را لحاظ کنید، چون این اعضاء در دوره بعد انتخابات شورای شهر هم با پررویی رای خواهند آورد.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه چه جای تضمینی است که شما وقتی در روز علنی خلاف کردید در شورای شهر خلاف نکنید گفت: خداکند ایام عمر این شورای شهر به سر بیاید و شما مردم آگاهانه به افرادی رای دهید.

وی در ادامه با بیان اینکه در همین ایام انتخابات مستند است که شن را از این شهرستان به شهرستان دیگر بردند، درحالی که تخلف است گفت: برای چه عزت خودمان را حفظ نمی کنیم، مگر عزت ما دست نماینده است و مگر نماینده جدید آمده که به من نوعی عزت دهد یا برای این شهر باید کار کند.

امام جمعه لاهیجان در ادامه با بیان اینکه یکی از اعضای شورای شهر به بنده گفت که برخی از اعضای شورای شهر همت کرده بودند که یک خودرو داشته باشند گفت: البته با مخالفت چند عضو شورای شهر از انجام این کار جلوگیری شد.

عبدالله زاده در ادامه با اشاره به فعالیت های انتخاباتی برخی از روسای ادارات شهرستان با بیان اینکه بعضی از روسای ادارات هم موجبات ناراحتی مردم را فراهم آوردند گفت: در این ایام، عده ای کار و زندگی خود را تعطیل کردند و دنبال این و آن رفتند.

وی افزود: باید به آنها بگوئیم این پست و مقام چهارسال است و برای من و شما نخواهد ماند، چشم ببندیم این مدت هم می گذرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار