کد خبر : 3678
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اسفند 1394- 00: 8

به دلیل حرف‌های نسنجیده برخی مسئولان باید صدها شهید تقدیم کرد تا خطاها جبران شود

به دلیل حرف‌های نسنجیده برخی مسئولان باید صدها شهید تقدیم کرد تا خطاها جبران شود

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان گفت: ما راهی جز اتحاد بین نیروهای ارزشی نداریم و باید همه در جبهه انقلاب گام بردارند، امروز دشمن بسیار راحت با ما حرف می‌زند و متأسفانه برخی می‌گویند شاید در صحبت‌های دشمن خیری باشد.

به گزارش درگیلان، سردار محمدعلی حق بین در مراسمی در گلزار شهدای لنگرود، اظهار داشت: امروز دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که برای عقب راندن ایران از مرزهای جبهه مقاومت اسلامی به کشور نزدیک شوند تا بتوانند اطلاعاتی را به‌دست آورند و از طریق آن ایران را محدود کنند و تحت فشار قرار دهند.

سردار مدافع حرم با بیان اینکه امنیت امروز ایران در آن سوی مرزها تأمین می‌شود، افزود: جان دادن کار سختی است ولی به واسطه اینکه مسیر حرکت جمهوری اسلامی مشخص و روشن است مدافعان باکی ندارند تا از جان خود نیز بگذرند و در این مسیر بدون اشتباه پیشروی می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مدافعان حرم، خطر دشمن برای دین و تمدن اسلامی را درک کرده‌اند، اظهار کرد: ما نگران مسائل خارج کشور نیستیم، بیشترین دغدغه ما مسائل داخلی است و همگان وظیفه داریم به وقایع داخلی هوشیار باشیم.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم رأی دادن قومی و قبیله‌ای، افزود: با توجه به حربه‌های دشمن نمی‌توان از همگان انتظار داشت که فرد اصلح را بشناسند چرا که انسان ممکن الخطا است، لازم است در انتخاب‌های آتی به لیست افراد مؤمن اعتماد کنیم.

سردار حق بین با بیان اینکه حتی یک رأی هم سرنوشت‌ها را تغییر می‌دهد، گفت: ما راهی جز اتحاد بین نیروهای ارزشی نداریم و باید همه در جبهه انقلاب گام بردارند، امروز دشمن بسیار راحت با ما حرف می‌زند و متأسفانه برخی می‌گویند شاید در صحبت‌های دشمن خیری باشد.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان اظهار کرد: به دلیل حرف‌های نسنجیده برخی مسئولان و کسانی‌که صاحب تریبون هستند، باید صدها شهید تقدیم کرد تا خطاها جبران شود.

وی با بیان اینکه دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی با سرعت پیش روی می‌کند خطاب به هیئت‌های مذهبی گفت: هیئتی‌ها فکر نکنند که با حسین گفتن مسیر خود را پیدا کرده‌اند که اگر چنین باشد این اولین اشتباه شماست، هیئت‌های مذهبی در درک مفاهیم اصلی عاشورا، فاطمیه و مبانی انقلاب بکوشند./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار