کد خبر : 2758
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸

بیانیه دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های غرب گیلان پیرامون نحوه تایید صلاحیت ها

بیانیه دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های غرب گیلان پیرامون نحوه تایید صلاحیت ها

وقتی به لیست تایید شده ی صلاحیت داوطلبان مجلس توسط هیئت های اجرایی در شهرستان ها دقت می کنیم ، چه بسیارند افرادی که هنوز با نظام و آرمان های اصیل و اساسی زاویه دارند.

به گزارش در گیلان، دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های غرب استان گیلان بیانیه ای صادر نمود که به شرح زیر می باشد:

خطاب به هیئت نظارت بر تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم؛
امانتداری یکی از مصادیق ایمان در دین مبین اسلام است و پیامبر گرامی اسلام و ائمه ی معصومین ، همواره همه ی مسلمین را به امانتداری دعوت نموده اند.
همانطور که مستحضرید در عصری قرار داریم که باطل بسیار راحت لباس حق را پوشیده و سعی در جلوه گری دارد و بسیاری به ناحق در جایگاه هایی قرار می گیرند که شان و منزلت ردای آن جایگاه، برازنده ی آن ها نیست.
این روزها که در ایام تایید و یا رد صلاحیت داوطلبان کسب کرسی بهارستان قرار داریم، نظر همه ی ملت ایران به سمت هیئت نظارت بر تایید صلاحیت هاست ، تا «حق الناسی» که رهبر معظم انقلاب (مدظله) از آن سخن به میان آوردند ، پایمال نشود. مردم ایران انتظارشان از هیئت نظارت و شورای محترم نگهبان بیش از پیش شده است ، آن هم به دلیل نفوذ سکولاریسم و لیبرالیسم دینی در میان سکانداران و برخی مسئولان نظام جمهوری اسلامی که رهبر انقلاب(مدظله) از آن به عنوان «نفوذ سیستمی» یاد کرده اند.
اما وقتی به لیست تایید شده ی صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی توسط هیئت های اجرایی در شهرستان ها دقت می کنیم ، چه بسیارند افرادی که هنوز با نظام و آرمان های اصیل و اساسی زاویه دارند ، یا عده ای پای ثابت و از عاملان فتنه ی 88 در استان گیلان بوده اند، و یا مشکلات اخلاقی در پرونده های آن ها به چشم می خورد.
تساهل و تسامح در تایید صلاحیت این عده ، که متاسفانه کم هم نیستند ، برای دانشجویان بسیجی انقلاب اسلامی پذیرفتنی نیست ؛ وای اگر جوان دانشجو در قبال چنین ظلمی اولاً به مردم و ثانیاً به نظام اسلامی ساکت بنشیند.
حقیقتاً وقتی به جریان های ماه های اخیر و منتهی به زمان حاضر می نگریم ، این تایید صلاحیت های به اصطلاح فله ای و سهل اندیشانه ، چیزی جز تکمیل پازل پروژه ی نفوذ دشمن و امضا پای خیانت به ملت ایران ، نخواهد بود. پروژه ای که چند ماهیست برای فشار به شورای نگهبان کلید خورده است و رفته رفته همراهان زیادی را نیز جذب خود می کند.
حال انتظار جوانان دانشجوی بسیجی از هیئت نظارت بر تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی ، این است که اولاً قدمی از وظیفه ی خطیر خود عقب ننشینند و این بار سنگین را که بر دوش آن ها گذارده شده ، به سلامت به مقصد برسانند و ثانیاً در مقابل حیله گری ها و فشار عده ای بی ثبات و به ظاهر دوست نظام ( اما در باطن دشمن نظام ) ، باتکیه بر رهنمودهای ولایت ، محکم بایستند.
ما نیز از حمایت همه جانبه از این سنگر فتح ناشدنی انقلاب اسلامی که در بزنگاه ها وظیفه ی خطیری بر گردن آن گذاشته می شود ، یک لحظه از پای نخواهیم نشست.

والسلام علی من اتبع هدی
دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های غرب استان گیلان
16 دی ماه 1394

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار